6 клас
2022-2023 н.р.
ІІ семестр
Тема уроку:Симфонічна сюїта
Симфонічна поема
Домашнє завдання: намалюйте ілюстрацію до пісні " Прошу в неба й землі"
Тема уроку:
Тема уроку: Симфонічні варіації
Домашнє завдання: виконайте тести join.naurok.ua
11 тиждень
Тема уроку: Зустріч з увертюрою
Домашє завдання: виконайте тести join.naurok.ua
Код доступу 2264203
Тема уроку: Жанрова палітра симфонічної музики
10 тиждень
Домашнє завдання: виконайте тести join.naurok.uaКод доступу 5988691
9 тиждень
Тема уроку: Квартет
Домашнє завдання: виконайте тести
https://vseosvita.ua/test/start/kio932
8тижденьТема уроку: Соната
Кількість балів і прізвище присилаєте у особисті повідомлення.
8 балів грі - оцінка 12,
7 - 11 і т.д.
7 тиждень
Тема уроку: Рондо запрошує в коло
join.naurok.ua
6 тиждень Завдання 6-А та 6-Б на 22.02
Тема уроку: Мистецтво імпровізації
Опрацюйте відеоурок.
Продовжіть розучуванн пісні:Перевірте свої знання у грі:
Кожен бал, набраний у грі - два бали оцінки.Скидаєте мені кількість балів, яку набрали в особисті повідомлення.Не забудьте написати прізвище.
Гра тут:
https://learningapps.org/10384019
5 тиждень
Тема уроку: Про що розповідає ноктюрн?
Перегляньте відеоурок до розучування пісні
Домашнє завдання: намалюйте ілюстрацію до пісні " Хлоп'ята і дівчатка "
4 тиждень
Тема уроку: Грайливе скерцо
3 тиждень
Тема уроку:Жанр прелюдії
2 тиждень
Тема уроку: Грають віртуози
Домашнє завдання: виконайте тести join.naurok.ua
Код доступу 4169098
Завдання на перший тиждень
Тема уроку: Жанрова палітра інстументальної музики
Презентація до уроку:
https://sway.office.com/LD5GcpFPUBv8yn7M?ref=Link
Домашнє завдання:виконайте тести join.naurok.ua Код доступу 5921843
До 145 - річчя Леонтовича перегляньте фільм
Завдання 6-В на 22.12
1 завдання виконують Балацький, Зелінська, Мамрига, Мельникова, Олексієнко
1 і 3 завдання виконують Щвець,Рибаченко, Мельник Денис, Дячук-Панчук
1,2,3 завдання виконують Мельник Артем, Руденко, Недзеленко,
Степенко, Стельмах, Царенко
1 завдання
Код доступу 8497599
2 завдання
Завдання 6-Б на 21.12
1 завдання виконують Стецько Саша, Стецька Христина, Кифенко.
1 і 3 завдання виконують Гаман,Демедась, Кирилюк,Костерін,
Лещенко, Магазинська, Маняк,Незбутній,Сєрих,Швець,
1,2,3 завдання виконують Чегорський, Таран,Собко, Олексієв,
Лісовський, Киричук,Ільницька,Затока, Губар, Бурлачук,Булай,Бойко
1 завдання
Код доступу 8497599
2 завдання
Завдання 6-А на 21.12
Горщинський, Чорна-виконуєте два завдання(перше і друге),
Гросу, Дімов, Заграничний - виконуєте три завдання,
Швець, Собчук, Пугач,Зборовська,Плахотнюк - перше завдання.
1 завдання
Код доступу 8497599
2 завдання
Тема уроку: Ораторія
Опрацюйте відеоурок :
Завдання 6-А та 6-Б на 07.12,6-В на 08.12
Тема уроку: Історія реквієму та літургії.
Опрацюйте відеоурок до розучування пісні
Домашнє завдання: виконайте тести join.naurok.ua
Код доступу 6703066
Завдання 6-А на 30.11,6-Б на 30.11, 6-В на 01.12
Тема уроку: Духовна музика. Меса,Хорал
Опрацюйте відеоурок
Тема уроку: Знайомтесь: кантата
Опрацюйте відеоурок:
Продовжіть розучування пісніЗавдання 6-В на 17.11, 6-А та 6-Б на 23.11
Тема уроку: Співає хор
Опрацюйте відеоурок:
Домашнє завдання: виконайте тести join.naurok.ua
Завдання 6-В на 10.11,6-А та 6-Б на 16.11
Тема уроку: Видатні імена в хоровому мистецтві
Завдання 6-А та 6-Б на 08.11, 6-В на 27.10
Тема уроку: Хорова музика
Код доступу 4334057
Тема уроку: Камерний зал. Узагальнення
Презентація до уроку:
https://sway.office.com/xy6JQjdHPh9IYYop?ref=Link
Домашнє завдання: виконайте тести join.naurok.ua
Завдання 6-А,6-Б на 19.10, 6-В на 20.10
Тема уроку:Романс
Перегляньте відеоурок:
інструментальним супроводом, який виник в Іспанії та набув поширення в
інших країнах.
Розучіть пісню «Колискова майбуття» (Слова і музика В.
Дроботенко)
Завдання 6-А та 6-Б на 12.10, 6-В на 13.10
Тема уроку: Гімн - урочиста пісня.
Опрацюйте презентацію до уроку до домашнього завдання. Виконуйте всі завдання.
У зошиті запишіть визначення "гімн".
Розучіть пісню "Червона калина"(у презентації).
Домашнє завдання: виконайте тести join.naurok.ua
Завданя 6-А та 6-Б на 05.10, 6-В на 06.10
Тема уроку:Історія пісні
Презентація до уроку:
https://sway.office.com/H4FUCx94VSPiQPjt?ref=Link
Домашнє завдання: виконайте тести
Завдання 6-А та 6-Б на 28.09,6-В на 30.09
Тема уроку: Пісенний жанр.Народна пісня.
Урок відбудеться онлайн
Презентація до уроку:
https://sway.office.com/PaiTKyzmi7Wf6ZDD?ref=Link
Домашнє завдання:виконайте тести
Завдання 6-Б та 6-В на 21.09,6-А на 22.09
Тема уроку:Камерно-вокальна скринька
Презентація до уроку:
https://sway.office.com/73PczJVuNn3rdFUW?ref=Link
Домашнє завдання: перевірте свої знання у грі. Присилаєте мені кількість балів,що ви набрали.1 бал у грі-+2 бали оцінки
https://learningapps.org/view13255724
Завдання 6--В на 12.09,6-Б на 14.09,6-А на 15.09
Урок відбудеться онлайн
Тема уроку:Історія вокальної музики
Презентація до уроку:
https://sway.office.com/2et5tWDaDufcFGvI?ref=Link
Домашнє завдання: виконайте тести
https://vseosvita.ua/test/start/fcz188
Завдання 6-В на 02.09,6-Б на 08.09
Тема уроку: Жанрова палітра музичного мистецтва
Урок відбудеться онлайн за покликанням:
https://meet.google.com/heh-ftzx-smj
Презетація до уроку:
https://sway.office.com/oAJuFFI0M2CQfRUA?ref=Link
Пісня для розучування:
Домашнє завдання: складіть пазли
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3d85b4d34de8
2021-2022 н.р.
Завдання 6-А на 31.05, 6-Б на 02.06
Повторіть вивчене у іграх
https://learningapps.org/view12067680
https://wordwall.net/play/11340/920/173?ref=embed-image
https://learningapps.org/view10395615
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=2426841266ef
Домашнього завдання не даю. Відпочивайте! Гарних, мирних вам канікул, ПЕРЕМОГИ!
Слава Україні!
Завдання 6-А на 24.05 ,6-Б на 26.05
Тема уроку: Звучить симфонічна музика
Опрацюйте презентацію до уроку до тестів.
https://sway.office.com/vINRHIZF5Md5hbf1?ref=Link
Виконайте підсумкові тести:
Код доступу 7110843
Завдання 6-А на 17.05, 6-Б на 19.05
Тема уроку: Симфонічна сюїта
Опрацюйте презентацію з теми до тестів, виконуйте всі завдання
https://sway.office.com/cKpwUCV5pHIBTGxM?ref=Link
Домашнє завдання: тести join.naurok.ua
Код доступу 8989603
Все буде Україна!
Завдання 6-А на 10.05,6-Б на 12.05
Тема уроку:Українська симфонічна поема
Опрацюйте відеоурок, виконуйте всі його завдання.
Плюс для розучування пісні:
Все буде Україна!
Завдання 6-А на 03.05, 6-Б на 05.05
Тема уроку: Шляхами симфонії
Урок відбудеться онлайн
https://meet.google.com/oej-nzam-gkd
Опрацюйте презентацію до уроку до тестів.
https://sway.office.com/AKt0429ebS5ghIVl?ref=Link
Домашнє завдання: виконайте тести
Код доступу
5536047
Всім миру!
Завдання 6-А на 26.04, 6-Б на 28.04
Тема:Симфонічні варіації.
Опрацюйте відеоурок
Домашнє завдання: тести за покликанням
https://vseosvita.ua/test/start/dvm513
Завдання 6-А на 19.04, 6-Б на 21.04
Тема уроку: Концерт для друга
Опрацюйте відеоурок
Завдання 6-А на 12.04, 6-Б на 14.04
Тема уроку:Зустріч з увертюрою.
Опрацюйте урок за покликанням до тестів. Тести не робіть.
Домашнє завдання: намалюйте малюнок до пісні "Україна моя" і надішліть мені в особисті повідомлення. Не забудьте вказати прізвище. Слава Україні!
Урок тут:
https://sway.office.com/fc9jn7WpDOsg8oIQ?ref=Link
Завданя 6-А на 05.04, 6-Б на 07.04
Тема уроку:Жанорова палітра симфонічної музики
Опрацюйте урок за посиланням до домашнього завдання.
https://sway.office.com/DrwfyNf75v0tx1AQ?ref=Link
Домашнє завдання: тести join.naurok.ua
Код доступу 2055744
Слава Україні!
Завдання 6-А на 29.03,6-Б на 31.03
Тема уроку: Квартет
Опрацюйте урок за посиланням до тестів:
https://sway.office.com/R983tTJKSq8RSiCe?ref=Link
Домашнє завдання:пройдіть тести join.naurok.ua
Завдання 6-А на 22.03, 6-Б на 24.03
Тема уроку: Соната
Опрацюйте відеоурок. Виконуйте всі його завдання.
Домашнє завдання: тести за посиланням join.naurok.uaЗавдання 6-А на 15.03.6-Б на 17.03
Опрацюйте відеоурок за посиланням:
https://sway.office.com/umTHW0jvD4XF6T8R?ref=Link
Бережіть себе! Все буде Україна!!! Люблю вас!
Завдання 6-А на 01.02,6-Б на 03.02
Тема уроку:Грайливе скерцо
Урок відбудеться онлайн за посиланням:
https://meet.google.com/dpf-xpty-mit
Посилання на пісню:
Складіть пазли:
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=0e7685634d57
Домашнє завдання: виконайте тести:
1963515
6-А на 30.11,6-Б на 02.12
Тема уроку:Духовна музика.Меса,хорал.
Урок відбудеться онлайн за посиланням:
https://meet.google.com/bdd-fniw-xat
Посилання на пісню:
https://www.youtube.com/watch?v=zpwjXN2IaZc
Домашнє завдання: виконайте тести:
Код доступу:1476229
Завдання на 23.11 6-А, на 25.11 6-Б
Тема уроку:Знайомтесь: кантата
Урок відбудеться онлайн за посиланням:
https://meet.google.com/mrv-wsqj-iaj
Посилання на пісню:
https://www.youtube.com/watch?v=lHCLi3qV3us
Домашнє завдання: тести за посиланням:
Код доступу: 5679379
Завдання 6-Б на 18.11
Тема уроку:Співає хор
Опрацюйте відеоурок за посиланням:
https://sway.office.com/9mWR5FrdNA7Q8Fly?ref=Link
Виконуйте всі завдання уроку. Домашнє завдання:виконайте тести
28.10 - 6-Б клас, 26.10 - 6 -А клас
Тема уроку: Камерний зал композитора. Урок узагальнення.
Урок відбудеться в
Google Meet
Домашнє завдання:Пройти тести
Посилання на урок та тести до уроку в групі в вайбері
21.10 - 6-Б клас, 19.10 - 6 -А клас
Тема уроку:Звучить романс
Урок відбудеться в
Google Meet
Домашнє завдання:Намалювати ілюстрацію до пісні "Все це потрібно мені"
Посилання на урок в групі в вайбері
07.10 - 6-Б клас, 12.10 - 6 -А клас
Тема уроку:Гімн - урочиста пісня
Урок відбудеться в
Google Meet
Домашнє завдання:Пройти тести
Посилання на урок та тести до уроку в групі в вайбері.
30.09 - 6-Б клас, 05.10 - 6 -А клас
Тема уроку: Історія пісні
Урок відбудеться в
Google Meet
Домашнє завдання: Намалювати ілюстрацію до пісні "Реве та стогне Дніпр широкий"
Посилання на урок в групі в вайбері
23.09 - 6-Б клас, 28.09 - 6 -А клас
Тема уроку:Пісенний жанр. Народна пісня
Урок відбудеться в
Google Meet
Домашнє завдання:Пройти тести
Посилання на урок та тести до уроку в групі в вайбері
2020-2021 н.р
Завдання 6-Б на 27.04, 6-А на 30.04
Тема уроку :Шляхами симфоній
Попрацюйте з відеоуроком. Виконуйте всі його завдання.Розучіть пісню "Маки червоні".Не потрібно виконувати тести з уроку.
https://sway.office.com/AKt0429ebS5ghIVl?ref=Link
Виконайте тести за посиланням:
https://naurok.com.ua/test/join
Код доступу:
8702073
До зустрічі, мої любі!
Завдання 6-Б на 20.04, 6-А на23.04
Тема уроку ; симфонічні варіації.
Попрацюйте з відеоуроком. Виконуйте всі його завдання.
Виконайте тести за посиланням :https://naurok.com.ua/test/joinЗавдання 6-Б на 13.04, 6-А на16.04
Тема. Зустріч з увертюрою.
Попрацюйте з відеоуроком. Виконуйте всі його завдання.
2. Музичне сприймання. Г. Свиридов. Оркестрова увертюра до фільму
«Час, уперед!»
3. Аналіз музичного твору.
1. Яке враження у вас
викликала музика?
2. Який образ часу створив
композитор за допомогою засобів
музичної виразності?
3. Чи відчувався в
музиці стрімкий лет
часу?
4. Які засоби виразності
твору? Розкажіть про них.
5. Якими засобами композитор створив образ стрімкого
часу? Як це зобразив симфонічний оркестр?
4. Новий матеріал для
засвоєння. Бесіда з учнями про
творчість композитора та особливості симфонічної увертюри.
Георгій
Васильович СВИРИДОВ (1915-1998)
Радянський композитор і піаніст. Музика Свиридова
відрізняється простотою, національною характерністю пісенних мелодій і
гармонічністю мови, блиском і барвистістю оркестрового колориту, чітким
відбором та економією засобів виразності. У доробку композитора — симфонії,
концерти, квартети, сонати, багато вокальних творів: романси, вокальні цикли,
хорові твори та інші.
Оркестрова
увертюра до фільму «Час, уперед!» — одне з відомих інструментальних творів
композитора.
«Час, уперед!» — таку назву має сюїта, написана
композитором 1965 року до фільму
режисера М. Швейцера (за романом В. Катаева), який присвячено будівництву міста
Магнітогорськ. Сюїта складається з шести частин. Остання її частина («Час,
уперед!») є музичним втіленням того, що
час неможливо спинити. Цей твір — яскрава знахідка композитора.
Сюїта одразу стала популярною, її часто використовували в
багатьох фільмах, телепередачах. Музика об'єднує одночасно стрімкий потік і
могутність, справді може стати символом нашого часу.
5. Відомості про особливості жанру увертюри як приклад симфонічної
музики.
Цікаво знати, що слово «увертюра»
(походить від фран. що в
перекладі означає «початок», «відкриття») – інструментальний вступ до
театральної вистави з музикою (опери, балету, оперети), кантати або ораторії,
кінофільму тощо, а також одночастинний концертний твір сонатної форми, часто
програмний, зі складними образами та композиційними якостями.
Отже,
що ж відкривають увертюри? Вони можуть відкривати оперу, балет, кантату,
ораторію, кінофільм, концерт, театральну виставу. Завдання в увертюри просте —
розповісти глядачу про
твір, який вони будуть дивитися.
Увертюра як жанр
виникла на рубежі ХVI - ХVIІ ст. — інтродукція до
опери Монтеверді «Орфей» (1607
р.), яка була короткою, тому її виконували тричі. Надалі композитори стали
застосовувати увертюри, що складалися з двох або трьох частин. У творчості
італійця О. Скарлатті оперна увертюра перетворилася в самостійний симфонічний
твір, її стали називати симфонія. Найвищого розвитку увертюра отримала в
творчості Моцарта та Бетховена, які були написані в сонатній формі або у формі
фуги, рондо. Класичні увертюри були і в музиці до театральної дії. Надалі
увертюри ніби стали переказувати зміст опери перед її початком. Поступово
увертюри перетворюються в самостійні твори — концертні увертюри як жанр
симфонічної музики, що має програму: в творчості Брамса, Чайковського,
Мендельсона, Вагнера та інших.
6. Музичне сприймання. В. Дашкевич. Увертюра до фільму «Шерлок
Холмс та Доктор Ватсон».
7. Аналіз музичного твору.
1. Яке враження справила на
вас музика про героя-детектива?
2. Які інструменти виконували
твір? Скільки тем прозвучало у творі?
3. У якій формі написана
увертюра?
4. Опишіть картину, яку ви
уявляєте, слухаючи музику.
5. Розкажіть про характер
героя фільму.
8. Відомості про композитора — автора увертюри.
Володимир Сергійович
ДАШКЕВИЧ (1934 р.н.)
Російський композитор і теоретик музики, який багато й
плідно працює в кіно. Широку
популярність йому принесла музика для
серії фільмів «Пригоди Шерлока Холмса і доктора Ватсона» (1979—1986) та головна
тема з кінофільму «Собаче серце» (1988).
Окрім симфонічної музики, композитор написав чимало
пісень (зокрема, вокальні цикли на вірші О. Блока, В. Маяковського, О.
Мандельштама), опери «Клоп» і «Ревізор», мюзикл «Бумбараш».
9. Відомості про літературний твір, що став основою сюжету фільму.
Шерлок Холмс — вигаданий детективний персонаж,
головний герой книг англійського письменника Артура Конан Дойла.
В оповіданнях про Шерлока Холмса зазвичай
розповідь ведеться від
імені його друга
і супутника — доктора Джона Ватсона. Детектив веде свої розслідування,
використовуючи логіку та метод дедукції. Загалом Шерлок Холмс
з'являється у 56 оповіданнях і 4 повістях.
Сам письменник вважав розповіді про Холмса «легким
чтивом». Окрім того, його дратувало, що читачі більше люблять детективи про
Холмса, ніж історичні романи, майстром яких він себе вважав. Зрештою письменник
вирішив припинити писати про Холмса. Однак
потік листів обурених читачів, серед яких були й члени королівської сім'ї, змусили письменника
«оживити» знаменитого детектива.
10. Виконання творчого завдання.
Розгляньте
ілюстрації до прослуханих нами творів. Оберіть ті, що
відповідають першому і другому твору. Поміркуйте, що спільного між фотографією,
живописом, скульптурою та музикою. (Споглядання ілюстрацій: кадри з
художнього фільму «Шерлок Холмс», скульптура головного персонажу твору,
ілюстрації з роману тощо).
11. Гра «Впізнай мелодію»
Разом з друзями послухайте уривки з відомих вам
музичних творів різних композиторів. Хто з вас упізнає більше творів?
1.Й.Штраус. Полька «Грім і блискавка»
2.К.Дебюссі.Соната для
віолончелі та фортепіано (ре-мінор)
3.В.А.Моцарт. «Рондо в
турецькому стилі» із фортепіанної сонати №11
4. О. Скрябін. Етюд №12
«Революційний»
12. Фізкультхвилинка «Пластична імпровізація — детективи».
13. Розспівування. Поспівка. Вправи для розвитку музичного слуху та
голосу (за вибором вчителя).
14. Виконання пісні. «Козацька пісня» (слова і музика А. Мігай).
Знайомство з другим та третім куплетом пісні,
виконання твору під акомпанемент та фонограму. Виконання пісні під музичний
супровід, створений з половинок горішків.
15. Виконання творчого завдання.
Заспівайте пісню під фонограму. Спробуйте виконати
пластичний танець-імпровізацію під мелодію пісні. Виберіть солістів
для виконання куплетів, а приспів
заспівайте усім класом.
16. Узагальнення вивченого матеріалу. Рефлексія.
·
Розкажіть про
жанр симфонічної увертюри.
·
В
чому особливість музики Г. Свиридова та увертюри В. Дашкевича? Який музичний
образ було створено композиторами?
·
Що найбільше
вас вразило на уроці? Розкажіть
про це.
17. Домашнє завдання.
Прослухайте музичні твори, які є у вас вдома,
особливо саундтреки до
фільмів. Чи були серед них твори, подібні до тих, що звучали
на уроці? Заспівайте вивчену пісню з друзями.
18. Вихід з класу під музику Г. Свиридова.
19. Для допитливих — виконання музичного проекту.
Проект «Моя колекція
телевізійних увертюр»
Мета: навчитися
створювати власні колекції музичних творів одного жанру.
Очікуваний результат:
музична колекція.
План створення проекту:
Пропонуємо вам створити власну колекцію музичних
увертюр до сучасних фільмів. Перегляньте добірку фільмів, котрі у
вас є вдома,
або пригадайте, які стрічки мають цікаве музичне оформлення.
Як зробити колекцію? Дуже просто!
1. Знайдіть фільми, музика яких вам запам'яталась, розшукайте автора —
композитора, запишіть назви фільмів у свій каталог.
2. Знайдіть музичні
треки виконання тих номерів,
що увійшли до каталогу. Збережіть файли у форматі мрЗ.
3. Запишіть музику
на диск та оформте обкладинку з надписом «Моя
колекція телевізійних увертюр». Візьміть
участь у класному конкурсі дисків. Чия робота
буде найкращою?
4. Запишіть свій романс на диктофон та візьміть
участь у кастингу вашого класу
«Найкращий композитор».
Завдання 6-Б на 30.04, 6-А на 02.04
Попрацюйте з відеоуроком, виконуйте всі його завдання.
Виконайте тести: https://naurok.com.ua/test/joinКод доступу:
4805076
Урок у 6-Б 23.03 та у 6 - А 26.03 відбудеться онлайн.
https://sway.office.com/R983tTJKSq8RSiCe?ref=Link - відеоурок з теми.
Завдання:тести за посиланням https://naurok.com.ua/test/join
Код доступу:9523393
урок 09.03 та 13.03 відбудеться онлайн.
Пісня для розучування:
Завдання 6-Б на 02.03, 6-А на 05.03
Тема уроку:Рондо запрошує в коло
Форма рондо спочатку з'явилася в літературі — це назва строфічної організації вірша, яка склалася у середньовічній французькій поезії.
У музиці рондо виникло в XIII ст. Спочатку це було старовинне (куплетне) рондо — улюблений жанр французьких клавесиністів Ж. Шамбоньєра, Ф. Куперена, Ж.-Ф. Рамо. Це були програмні п'є-си-мініатюри різного характеру. У цій формі композитори писали й танці. У німецькій музиці рондо виконують у фіналах концертів Й.С. Баха.За кількістю тем виділяють мале рондо (одна або дві теми) і велике рондо (три і більше тем).
А _ В - А - С - А - ... - А, де А - це рефрен, В і С - епізоди
Послухайте: · «Рондо в турецькому стилі» із фортепіанної сонати ля-мажор
https://www.youtube.com/watch?v=xl5TchX3v2o
Один із музикознавців, котрий досліджував вплив музики на людину, довів, що твір В.Л. Моцарта «Рондо в турецькому стилі» поліпшує настрій.
Цікаво, то «Рондо...» є третьою частиною сонати ля-мажор. За законами музичної композиції, фінальну частину сонати пишуть у певній класичній формі. Моцарт обрав відому форму рондо: музика неначе «ходить» по колу і один мотив увесь час повторюється. Ця частина набула великої популярності, а згодом стала виконуватися як окремий твір.
Послухайте: Ж.-II. Ревербері. «Фантазія» у виконанні оркестру «Rondo Veneziano» під керівництвом Ж.-Л. Ревербері.
https://www.youtube.com/watch?v=XrelDSu8voA
Твір «Фантазія», який ви щойно слухали, написано у формі рондо.
Історія колективу «Rondo Veneziano» бере свій початок із 1979 року. Жан-П'єр Ревербері — видатний композитор, аранжувальник і продюсер сучасних італійських артистів — створив музичний гурт зі студентів італійських консерваторій. Спершу колектив виступав як камерний оркестр. У їхній творчості музичні нововведення сучасності поєднано з класичною музикою. Гурт виконує також класичні твори Л. ван Бетховена, А. Вівальді, В.А. Моцарта, Й.С. Баха.
Розучіть пісню в подарунок своїм матусям:
https://www.youtube.com/watch?v=whxHsJEPCPo
Домашнє завдання: кольоровими олівцями намалюйте ілюстрацію до «Фантазії» у виконанні оркестру «Rondo Veneziano» під керівництвом Ж.-Л. Ревербері.
Фотографію малюнка чекаю на вайбер 0984080484
Завдання 6-Б на 16.02
Тема уроку:Грайливе скерцо
Попрацюйте з відеоуроком. У зошиті запишіть визначення "Скерцо".
Прслухайте музичні твори і усно дайте відповіді на питання в кінці відеоуроку.
Продовжіть розучування пісні "Мрії збуваються"
Домашнє завдання - творче завдання - намалювати музичні образи, які ви уявили під час прослуховування музики. Малюнок принесете на урок в школу. До зустрічі!
Твори для слухання: Й.С. Бах Скерцо ("Жарт")
Завдання 6-А класу на 29.01, 6-Б класу на 02.02
Тема уроку: жанр прелюдії.
Попрацюйте з відеоуроком. Виконуйте всі завдання. У зошиті запишіть визначення прелюдії. Розучіть пісню "Мрії збуваються".
Завдання 6-А класу на 22.01, 6-Б класу на 26.01
Тема уроку: Грають віртуози. Камерно - інструментальна скринька.
Попрацюйте з відеуроком. Виконуйте всі завдання уроку. В зошиті запишіть скриньку камерн - інструментальних жанрів і визначення "віртуз". Повторіть пісню "Зима" Н.Май, яку почали вчити на попередньому уроці..
https://naurok.com.ua/test/start/727285
Завдання 6-А на 15.01. 6-Б на 19.01
Тема уроку: Жанрова палітра інструментальної музики.
З давніх часів народна інструментальна музика приваблювала людей. Ігри, що супроводжувалися музикою, звуки вівчарських сопілок та заклики мисливських сурм, похідна музика, магічні ритуальні танці, танці й музика під час свят і відпочинку ретельно зберігають славну історію людства. Які ж музичні жанри є у світовій скарбничці інструментальних творів? Пориньмо у світ інструментальної музики, яка розповість нам про життя людей та визначні історичні події.
Інструментальну музику поділяють на народну та професійну. Вона диференціюється за жанрами, які відрізняються за будовою та призначенням (для окремих інструментів, ансамблів і великих колективів виконавців
Запишіть в зошиті визначення:
Інструментальна музика — музика, призначена для виконання на музичних інструментах. Вона буває сольною, камерно-ансамблевою і оркестровою.
Камерно-інструментальна музика — музика, створена для виконання на інструментах сольно або малим складом виконавців у невеликих приміщеннях або для домашнього музикування.
Прослухайте музичні твори:
Л. ван Бетховен. П'єса «До Елізи» (фортепіано);
Л. ван Бетховен. П'єса «До Елізи» (сучасна обробка).
Письмово в зошиті дайте відповіді на питання (домашнє завдання)
1. Про що «розповіла» вам музика?
2. Опишіть, якою ви уявляєте собі Елізу.
3. Охарактеризуйте особливості звучання п'єси в оригінальному варіанті та в сучасній обробці.
4. Які музичні інструменти виконують п'єсу в сучасній обробці?
5. Який варіант виконання твору вам сподобався більше? Чому?
«До Елізи» (нім. Fur Elise) — знаменита фортепіанна п'єса Людвіга ван Бетховена. Твір було написано приблизно в 1810 році, проте опубліковано лише 1865 року німецьким музикознавцем Людвігом Нолем, який і дав п'єсі її сучасну назву. Існує багато легенд та припущень щодо походження назви твору.
У 1865 році біограф композитора, Людвіг Ноль, виявив рукопис «До Елізи» в Бабетги Бредлі, яка мешкала в Мюнхені. Рукопис складався з альбомного аркуша із присвятою і нот. На цьому аркуші рукою Бетховена було виведено: «Елізі на довгу пам'ять від Л. ван Бетховена», проте рукопис п'єси незабаром безслідно зник.
У 1923 році дослідник творчості Бетховена М. Унгер висловив припущення, що Ноль неправильно інтерпретував нерозбірливий почерк композитора, і твір насправді було присвячено піаністці й учениці Бетховена Терезі Малфатті (тривалий час рукопис зберігався саме в неї).
На думку іншого дослідника, М. Копитця, п'єсу «До Елізи» було присвячено німецькій сопрано-співачці Елізабет Рекель. У дружньому колі дівчину звали Елізою, а коли в 1810 році вона переїхала з Відня в Бамберг, Бетховен зробив їй прощальний подарунок. Однак яким чином п'єса потрапила до Терези Малфатті ще за життя Елізабет Рекель, залишається нез'ясованим.
А іспанський піаніст Л. К'янторе вважає, що нотного аркуша з автографом узагалі ніколи не існувало. Ось така загадкова Еліза!
Твір написано у формі рондо і має таку структуру: А-В-А-С-А. Перший епізод написаний в тональності фа-мажор, а другий — похмуріший; для нього характерний ширший динамічний діапазон. Закінчується п'єса поверненням до основної теми у вихідній тональності.
Запишіть в зошиті визначення:
Рондо (італ. rondo — коло) — музична форма, де проведення головної теми — рефрену — неодноразово (не менше трьох разів) чергується з іншими, відмінними від рефрену епізодами.
П'єса (франц. piece — шматок) — невеликий за обсягом сольний або ансамблевий завершений музичний твір.
У літературі й театральному мистецтві — драматичний твір, призначений для сценічного виконання.
Розучіть пісню «Зима» (сл. і муз. Н.Май)
Домашнє завдання (відповіді на питання) фотографуєте і висилаєте мені на вайбер 0984080484.
До зустрічі! Не хворійте!😃
Коментарі
Дописати коментар