3 клас
2022-2023 н.р.
ІІ семестр.
11 тиждень
Тема уроку: Гумор у мистецтві
9 тиждень Тема уроку: Фантастичні пригоди у країні див
8 тиждень
Тема уроку: Картинки з виставки (продовження)
7 тиждень
Тема уроку: Картинки з виставки
6 тиждень
У світі реального та уявного (продовження)
Пісня для розучування:
5 тиждень
У світі реального та уявного
4 тиждень
Чарівні дива (продовження)
3 тиждень
Чарівні дива
2тиждень
Мандрівка у світ фантастики (продовження)
1 тиждень
Мандрівка у світ фантастики
Завдання на 22.12
Тема уроку: Урок- концерт
Наближаються чудові зимові свята. Пропоную вам вивчити нові колядку
та щедрівку.
Колядка
Щедрівка
Завдання на 15.12
Тема уроку: Перевір себе
https://learningapps.org/view13504095
https://wordwall.net/play/3418/202/313
4. Продовжіть розучування пісні:
Повторіть колядку:
Завдання на 08.12
Тема уроку: Новорічний калейдоскоп(урок 3)
Надворі зима. Наближається багато свят: різдвяні, новорічні і, звичайно, - свято Миколая, на яке чекають усі діти.
За легендою, цей чоловік й справді існував. Жив у заможній і набожній родині, виховувався християнином. У ранньому віці втратив батьків, тож завжди добре ставився до сиріт, а особливо тих, кому пощастило менше. Адже батьки Миколая залишили йому великий спадок, тоді як інші сироти зазвичай жили дуже бідно. Так і вирішив Миколай допомагати сиротам та ділитись із ними всім, що має. Чоловік все життя провів — допомагаючи іншим, у наслідок чого став не просто святим, а справжньою легендою.
Згадаємо музичні інструменти.
Перегляньте відео:
Завдання на 01.12
Тема уроку: Новорічний калейдоскоп (урок 2)
Опрацюйте відеоурок:
Завдання на 24.11
Тема уроку: Новорічний калейдоскоп (урок 1)
Опрацюйте відеоурок,виконуйте всі його завдання
Завдання на 17.11
Тема уроку: Наша слава, краса і велич
Опрацюйте відеоурок:
Завдання на 10.11
Тема уроку: Козацькому роду нема переводу
Перегляньте відеоурок
Пограйте в гру:
https://wordwall.net/play/3401/912/249?ref=embed-image
Завдання на 27.10
Тема уроку: Богатирі в мультиплікації
Опрацюйте відеоурок до розучування пісні.
Завдання на 20.10
Доброго дня! Сьогодні проведемо підсумковий урок у вигляді гри.На екрані побачите різні значки. Вони означають:
Подивись мультик
Виконай пісню
Пограй в гру
Виконай руханку чи ритмічну вправу
Переглянь відео, згадай композитора і назву музики
Натискайте значки за своїм бажанням і отримуйте завдання . Вперед до музичних пригод!!!
Гра тут:https://www.thinglink.com/scene/1340314130661244930
Завдання на 13.10
Перегляньте відеоурок
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=371db66b6d90
Завдання на 29.09
Тема уроку:Людина і природа єдині
Презентація до уроку:
https://sway.office.com/aCyBGn903FFQ90J7?ref=Link
Пісня для розучування
https://www.youtube.com/watch?v=I31UNCbAY2E
Завдання на 22.09
Тема уроку: Ліричні персонажі
Презентація до уроку
https://sway.office.com/fxtcY2G5pUaQc4ej?ref=Link
Завдання на 15.09
Тема уроку: Краса народного мистецтва
Перегляньте відеоурок:
Завдання на 02.06
Тема уроку: Мистецька подорож до Європи
Опрацюйте презентацію з теми. Виконуйте всі завдання.
https://sway.office.com/77LBl66DF6ZqE3QE?ref=Link
Слава Україні!
Завдання на 26.05
Тема. Мелодії останнього дзвоника
Скоро прозвучить малиновим дзвоном свято Останнього дзвоника,
сповіщаючи, що розпочинається найкраща пора для дітвори – канікули!
Пригадайте, чи цікаво вам було навчатись у третьому класі?
Поміркуйте, чого ви навчились на уроках музичного мистецтва у цьому
навчальному році?
Назвіть види мистецтва.
До якого виду належать ваші улюблені твори мистецтва?
Виконайте пісню
«Канікули», муз. Анни Олєйнікової, сл. Лариси Ратич
Перевірте свої знання у грі "Музичні інструменти"
https://wordwall.net/play/3636/377/983?ref=embed-image
Перегляньте мультфільм «Корисні підказки. Канікули»
Слава Україні!
Завдання на 19.05
Тема уроку: Ляльки - іграшки в житті і мистецтві.
Опрацюйте відеоурок
Все буде Україна!
Завдання на 12.05
Тема уроку: Мультвікторина
Перевірте свої знання пісень з мультфільмів
Все буде Україна!
Завдання на 05.05
Тема уроку: Зустрічаємо літо
Цьогорічна подорож країною Музики завершується! Наближаються
канікули — час відпочинку та розваг!
Перегляньте мультфільм «Літо»
й вітаються одна з одною.
Як пори року мають відрекомендуватися? Адже не всі вони
зустрічалися у звичайному житті.
Які голоси у пір року — однакові чи різні? Чому?
Італійський композитор Антоніо Вівальді створив музичні «Чотири пори
року». Ми з вами вже слухали фрагменти цих творів. «Пори року» —це ніби
картини, на яких композитор звуками різних музичних інструментів
змалював природу. Слухач може почути в музиці голос потічка, грім, шурхіт
листя, невдоволений спів снігової завірюхи і ще багато природних явищ. Кожен концерт присвячений одній із пір року і складається із трьох частин, що відповідають кожному місяцеві.
У 2 класі ми слухали другу частину цього твору під назвою «Гроза».
Сьогодні пропоную вам поринути у «Червень». Літо. Спека. У повітрі жодного
поруху…
Перегляд відеоматеріалу.
А.Вівальді. Концерт № 2, «Літо»
Як композитор змальовує спеку? Лише темпом чи ще й гучністю?
Покажіть рухи людей і тварин.
А що відчувають рослини?
Танцювальна хвилинка. «Веселинка».
Покажіть рухами все, про що співається у пісеньці-веселинці.
Розучіть пісню
«Літо». Слова Зеновія Филипчука, музика Олександра Албула
Вам сподобався наш музично-літній урок?
Завершіть речення «Я люблю літо за те, що …»
Всім бажаю мирного літа!
Завдання на 28.04
Тема. Зустрічаємо літо
Який у вас сьогодні настрій? Проілюструйте це мімікою.
Наші жести, міміка мають свою мову. І музика має свою мову. Вона
створюється засобами музичної виразності, які надають їй особливого
звучання. Пригадайте, що ви знаєте про засоби музичної виразності.
Мелодія, темп, ритм, лад, динаміка, тембр.
Упродовж року ми з вами слухали багато музичних творів. У кожному з
них мелодія поступово розвивалася: то підсилювалася, то спадала. Мить
найвищого підсилення в музиці називається кульмінацією. Мелодійна хвиля починається тихо (p), поступово піднімаючись, вона стає гучнішою, а досягаючи вершини (кульмінації) (f), поступово спадає і знову затихає (p).
Перегляньте відеоматеріал:
М/ф «Софія Прекрасна» (фрагменти «Гучно грай»;
«Ждуть розваги нас»).
Який настрій і характер музики? Чи змінюється характер музики
протягом звучання творів?
Визначте кульмінацію музичних фрагментів.
Яка група музичних інструментів брала участь в імпровізованому
оркестрі «Гучно грай»?
Які музичні розваги чекають на Софію та її подруг?
А які музичні розваги запропонували би ви?
Розучіть пісню "Я малюю"
Перегляньте мультфільм
Все неодмінно буде Україна!
Завдання на 21.04
Тема. Зустрічаємо літо
Наближається літня пора. У цей час у природі все рухається, змінюється.
Як ви вважаєте, чи може музика передати рух? Сьогодні ми про це дізнаємось!
Запрошую вас у мандрівку морем.
Уявіть, що ми дісталися моря і пливемо на старовинному вітрильнику.
Оперу «Казка про царя Салтана» написав композитор М.Римський-Корсаков. Послухайте фрагмент саме цієї опери, що називається «Політ джмеля».
Можливо, ви відчули, як музика чудово передає дзижчання джмеля.
Як на вашу думку, джміль летить або сидить на гілочці?
Завдяки чому ви дійшли цього висновку?
Джміль летить, адже звуки, що передають його рух,— то поступово
підіймаються нагору, то опускаються донизу, то звучать гучніше, то
завмирають.
Композитор зобразив чудову музичну картину, у якій ми спостерігаємо за
легким, як вітерець, польотом джмеля.
Послухайте цей твір у вокальному виконанні.
Чим відрізняється інструментальне виконання цього твору на різних
інструментах від вокального?
Цікаво, що серед музикантів відбуваються фестивалі-змагання «Хто
швидше зіграє «Політ джмеля».
Розучіть пісню
«Школа – весела сім’я» муз. О.Антоняка сл. А.Орел
Перегляньте мультфільм «Вулик»
Яка музика допомогла нам побачити рух джмеля?
Все неодмінно буде Україна!
Завдання на 14.04
Тема. Магія театру
Герої якої казки сьогодні завітали до нас?
Злий чаклун шукає чарівну лампу і зірки підказують йому, що дістати її
зможе тільки Аладдін. Він вирушає на його пошуки. Чаклун знайшов хлопчика в одному персидському місті в сім’ї бідного кравця. Аладдін не хотів вчитися і був ледарем, він весь час тільки грався та гуляв. Чаклун велів хлопцю збиратися в мандрівку. А далі… з Аладдіном трапилось багато цікавих пригод!
Саме про це розповідає нам казка і чудовий мультик!
Перегляньте відеоматеріал.
М/ф «Аладдін» (музична заставка)
Одного разу мультфільм про Аладдіна побачив американський
композитор Алан Менкен. Історія про пригоди хлопчика дуже йому
сподобалась і композитор вирішив створити мюзикл.
Створити мюзикл не так просто! Робота розпочинається з написання п’єси. Її постановку здійснює режисер. Також йому допомагають балетмейстер і фахівці зі співу. У мюзиклах часто використовують масові сцени зі співами й танцями. Мюзикли виконують сучасною мовою, зрозумілою глядачам.
Пропоную вам переглянути фрагменти мюзиклу «Аладдін»
Розкажіть про свої враження від почутої музики.
Охарактеризуйте музику прослуханих фрагментів:
Сумна, схвильована, тривожна, бадьора, весела, грізна, ласкава, похмура,світла
Продовжіть рзучування пісні
«Семеро гномів» Слова і музика А.Житкевича
Все буде Україна!
Завдання на 07.04
Тема. Магія театру
Хто такі гноми?
В якій із казок ви зустрічались з цими персонажами?
Пригадайте, який музичний твір розповідає про гномів?
Пригадайте музичний твір, який ми слухали у 2 класі. Композитор із
Норвегії Едвард Гріг цікавився цими фантастичними персонажами.
Музичними засобами він розповів про казкових мешканців гірської печери.
Перегляд відеоматеріалу.
Едвард Гріг. «У печері гірського короля» (фрагмент)
Впізнали музичну розповідь «У печері гірського короля»?
Хто ж такі гноми?
В європейській середньовічній міфології, у різних народів є істоти, які
живуть у горах, в печерах, під землею. Це великі майстри-ковалі, які відають
таємниці гір. Гноми першими навчилися видобувати руду і плавити метали.
Гноми схожі на людей, тільки менші зростом, так їм зручніше ходити по
печерах.
Загалом — це добрий і трудовий народ, але вони сильно постраждали від
людської жадібності, тому людей недолюблюють. Гноми ховаються в глибоких
гірських печерах, у побудованих ними підземних містах і палацах. Іноді вони
виходять на поверхню, і якщо зустрінуть в горах людину — лякають її гучним
криком.
Пригадайте, що таке мюзикл. Перші мюзикли виникли в Америці. Це
були розважальні вистави, у яких об’єдналися музика, спів, танець, діалоги та
сценічна дія. Мюзикли підіймають настрій, дають можливість відпочити.
Мюзикл «Білосніжка і семеро гномів» (фрагменти). Музика
Ф. Черчилля, Л. Харлайна, П. Дж. Сміта.
М/ф «Білосніжка і семеро гномів» (музичні фрагменти).
3
Порівняйте музику мюзиклів у театрі та кіно. Якими музичними засобами
композитори передали характери головних героїв?
Виберіть слова, які характеризують музику персонажів мюзиклів.
Радісна мрійлива таємнича кумедна ніжна стрімка енергійна сумна святкова
рішуча спокійна мужня весела легка
Розучіть пісню
«Семеро гномів», слова і музика А. Житкевича
До зустрічі, мої любі! Все буде Україна!
Урок 26
Тема. Тварини у світі мистецтва
Сьогодні поговоримо про оперу «Коза-дереза», яку написав Микола Лисенко. Це опера-казка, у якій головні герої — тварини.
Друга
опера Миколи Лисенка, яка написана для дітей на народний казковий сюжет, — «Пан
Коцький».
v Чи відома вам ця казка?
Головними
героями цієї опери також є звірі — Лисичка, Вовк, Зайчик, Кабан і, звичайно,
Кіт, якого всі бояться. Лібрето до опери написала Дніпрова Чайка.
Лібрето —
це короткий зміст опери або балету.
Тож пориньмо в музичну казку!
Перегляньте відеоматеріал.
·
М.
Лисенко. Опера-казка «Пан Коцький» (фрагменти).
v Які герої опери-казки співають сольно, а які хором?
v Що нагадують пісні з опери?
Опера
складається з актів і картин, які містять арії, хори, ансамблі, оркестрові номери.
Кожен персонаж опери має свою арію — вокальну музику, в якій він розповідає про себе. Якщо кілька персонажів
співають одночасно, вони утворюють ансамбль.
Якщо
композитор хоче, щоб музика повторювалася кілька разів, він ставить відповідний
знак — репризу.
Розучіть пісню "Наша Україна"
Перегляньте мультфільм. «Пан Коцький».
Музика і слова О.Шевченка
v Все буде Україна!
Завдання на 24.03
Тема. Тварини у світі мистецтва
Усі діти та дорослі захоплюються пригодами мультиплікаційних героїв.
Зазвичай ці герої — тварини — кумедні, веселі, кмітливі й розумні. Такими їх
створює мультиплікатор — художник, який «оживляє» героїв мультфільму. У
створенні мультфільмів беруть участь багато людей. Так, режисер пише
сценарій, а композитор створює до нього цікаву музику.
Перегляньте відеоматеріал.
М/ф «Лис Микита» (музичні фрагменти). Музика М. Скорика.
М/ф «Качині історії» (музична заставка, фрагменти). Музика
М.Мюллера, Р. Джонса.
Якими музичними засобами композитори створили характери героїв?
Які почуття відображає музика? Як вона передає події мультфільму?
Виберіть слова, які відтворюють настрій музики.
Веселий, тривожний, жалісний, сумний, задумливий, радісний, грайливий,
святковий, мрійливий
Продовжіть розучування пісні:
Перегляньте мультфільм. «Про козаків» (фрагмент)
Пригадайте свою улюблену казку. Уявіть, який мультфільм можна за нею
створити.
Миру Україні!
Завдання на 17.03
Тема. Тварини у світі мистецтва
Компотор П.І. Чайковський часто приїжджав в Україну. Йому так подобалися українські народні пісні, що він
навіть використав одну з них у своєму великому творі — симфонії.
v Пригадайте, з яких частин складається симфонія.
Симфонія: швидка – повільна – помірна - швидка
У
Симфонії № 2 Петра Чайковського звучить пісня «Журавель». Прислухайтеся, можливо,
ви упізнаєте цю відому мелодію...
Сприймання музики.
·
П.
Чайковський. Cимфонія № 2 до мінор. Четверта частина
(фрагмент).
v Як пісня змінилася у симфонії?
Поясніть чому.
v Який темп цієї частини симфонії?
дуже
повільний, помірний, швидкий, повільний,
енергійний, стрімкий, спокійний, стриманий
Гра «Диригент»
Уявіть себе диригентом оркестру. Слухайте музику, передайте її настрій рухами уявної диригентської палички.
Рзучіть пісню
Все буде Україна!
Завдання на 03.02
Тема уроку: Секрети жанрів і форм
Урок відбудеться онлайн за посиланням:
https://meet.google.com/dpf-xpty-mit
Розучіть пісню;
https://www.youtube.com/watch?v=fBmBBnoAjGg
Складіть пазли:
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=222f38a8b8ef
Завдання на 02.12
Тема уроку: Зимові фантазії.
Урок відбудеться онлайн за посиланням:
https://meet.google.com/mhj-wjwx-utt
Посилання на мультфільм "Попелюшка":
https://www.youtube.com/watch?v=MdxvTdxPrlo
Завдання на 25.11
Тема уроку: Веселий зоопарк
Урок відбудеться онлайн за посиланням:
https://meet.google.com/mrv-wsqj-iaj
Розучіть пісню
Коментарі
Дописати коментар