5 клас

2022-2023 н.р.
ІІ семестр 
Завдання 5-Б на 11.05, 5-А на 12.05
Тема уроку: Театральні зутрічі
Опрацюйте відеоурок:
Домашнє завдання: виконайте тести 
join.naurok.ua
Код доступу 6187628


11 тиждень
Тема уроку: Професійне мистецтво
Домашнє завдання: перевірте свої знання у грі. Кількість набраних балів присилаєте
в особисті повідомлення. Не забудьте підписати.
Гра тут:  https://wordwall.net/play/28011/342/843?ref=embed-image
9 тиждень
Тема уроку: Весну зустрічаємо



8 тиждень
Тема уроку: 
                                                        НАРОДНІ МОТИВИ В МУЗИЦІ ТА СКУЛЬПТУРІ

Перевірте свої знання у грі:https://learningapps.org/view5149934
7 тиждень
Тема уроку:


Розучіть пісню;

Домашнє завдання: виконайте тести

6 тиждень Завдання 5-Б на 23.02,5-А на 24.02
Тема уроку: Танець у мистецтві.
Опрацюйте відеоурок.
Розучіть пісню:

Домашнє завдання: виконайте тести join.naurok.ua

Код доступу 3640816




5 тиждень
Тема уроку: Нродні герої в мистецтві

Сьогодні ми дізнаємося про події у світі й

державі з газет, репортажів журналістів по

телебаченню і статей в Інтернеті. А як було

раніше, коли ще не існувало преси, радіо і

телебачення, Інтернету? Наприклад, у часи

козацтва? Упродовж багатьох віків, ще до

появи письменства, народ творив своє

геніально просте і величне мистецтво. Це

казки, билини, прислів’я, пісні. Твори ці

передавалися з уст в уста, від покоління до

·         покоління.

Саме піснею линули розповіді про історичні

події та їх учасників. А замість журналістів

ці новини «розповідали» співці — кобзарі та

бандуристи. Нерідко такими співцями були

самі відважні герої, які брали участь у

боях. І характер цих пісень — дум, був

відповідним — ліричним і драматичним. А

виконувались думи в супроводі кобзи або     бандури.

Думи — це ліричні або драматичні

пісні, присвячені важливим

історичним подіям і відважним      героям.

За характером мелодії думи близькі до

речитативу, тобто напівспіву-напіврозмові.

Вони тужливі, наспівні та протяжні.

Виконавцями дум були народні співці України       – кобзарі.

Кобзар — мандрівний співак, який

виконував пісні та думи в супроводі     кобзи чи бандури.

     Вони не тільки їх виконували, але і     складали. Мандруючи від села до села,     кобзарі виконували пісні про бойову славу  і      вічну доблесть козацького війська, про

       свободу та красу рідного краю. Вони  розповідали людям у своїх піснях не тільки       про різні події, а й висловлювали ідеї      єднання народу в боротьбі проти чужинців,     ідеї волі й незалежності, прославляли

   патріотизм, відстоювали права кожної людини

   й усього народу на вільне життя, звеличували

"Дума про Марусю Богуславку"

Зазвичай думи — це великі пісенно-розповідні твори. Умовно вони складаються з таких частин: вступ (заспів), епічна розповідь (розгортання сюжету), кінцівка (славослов’я).

Народні пісні, у яких ідеться про

      події минулого, називаються історичними

Історичні пісні називають «художнім літописом історії народу», бо в них відбилися не лише самі історичні події, а, насамперед, ставлення і погляди до них народу. Історичні пісні і українські думи — це епічні жанри. Значне місце у фольклорі кожного народу посідає епос — давні історико-героїчні пісні, які розповідають про події минулого. Без нього неможливо уявити собі історію народу.

"Засвіт стали козаченьки"

«Тарас Бульба» -опера Миколи Лисенка за сюжетом однойменної повісті Миколи Гоголя.

У ній розповідається про історичні події в

житті України, мужність та героїзм козацтва



Інтродукція невеликий оркестровий розділ

на початку опери, вступ до прологу або

першої дії.

Розучіть пісню М.Назарця "Ми козаки"


Домашнє завдання: виконайте тести

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSe_Kvcu3BCi18Zme23X-dTGj2Zi_joYRS0vloEAmL3CN-OCKw/viewform?fbzx=6247852255450999125


4 тиждень



3 тиждень
Домашнє завдання:виконайте тести join.naurok.ua
Код доступу 5471867

2тиждень
Тема уроку: Народні обряди та символи
Домашнєзавдання: намалюйте вертеп,сфотографуйте і прикріпіть на дошку
Не забудьте прикріпити нотатку з призвіщем. Хто не вміє прикріпити - висилайте в особисті повідомлення

1 тиждень
Тема уроку:Народні мотиви та обереги
Відеоурок
Пісня для розучування:s


Домашнє завдання: тести join.naurok.ua
Код доступу 4620371




Завдання 5-Б на 22.12, 5-А на 23.12
Тема уроку: узагальнення

Пропоную у грі повторити все, що вчили, слухали, співали протягом семестру.

На екрані побачите різні значки. Вони означають:



Пограй в гру





Натискайте значки за своїм бажанням і отримуйте завдання . Вперед до музичних пригод!!!Гарного вам передноворічного настрою !

Гра тут:

https://www.thinglink.com/scene/1600232169978986497?buttonSource=viewLimits

Наближаються ваші улюблені зимові свята. Кидаю вам збірочку колядок та щедрівок. Вивчіть ті,що найільше сподобалась і несіть людям радість гарними піснями!




Завдання на 5-Б 
на 15.12,5-А на 16.12 
Тема уроку: ХУДОЖНІ ОБРАЗИ В ДИТЯЧОМУ КІНОФІЛЬМІ
Опрацюйте презентацію до уроку, виконуйте всі завдання.\

Домашнє  заввдання: виконайте тести. Не забудьте в кінці натиснути "надіслати".

Тести тут:



Завдання 5-Б на 08.12, 5-А на 09.12
Тема уроку: НЕЙМОВІРНІ ОБРАЗИ У МУЛЬТИПЛІКАЦІЇ
Опрацюйте презентацію до уроку, виконуйте всі завдання.
Домашнє завдання: намалюйте ілюстрацію до улюбленого мультфільму і пришліть 
мені в особисті повідомлення

Завдання 5-Б на 01.12, 5-А на 02.12
Тема уроку:Характер театральних образів
Театральне мистецтво виникло у Стародавній Греції з містерій — ритуальних святкувань на честь богів — покровителів землеробства.
Театр - вид мистецтва, що відображає життя у сценічній дії,
яку виконують актори перед глядачами.
Театри мають декілька різновидів - драматичний, опери та балету,
ляльковий, театр тіней та інші.
Сьогодні вирушим у театр опери та балету.
Балет-музично-хореографічна вистава,зміст якої вдкривається засобами
музики, танцю та пантоміми.
У творчій спадщині сучасного українського
композитора Юрія Шевченка чільне місце посідає музика для театру:музичне
оформлення драматичних і лялькових вистав, опери й балети. Балет «Буратіно» митець написав 2007 року. Прем'єра балету відбулася
на сцені Національної опери України.
Перегдяньте уривки з балету:

Пригадаємо музичні інструменти.
 Кожен інструмент має свій неповторний голос - у музиці це називається тембр.
Тембр - характерне забарвлення звуку.
Запрошую вас у віртуальну подорож.Перейдіть за посиланням:
Розучіть пісню:


Домашнє завдання:Пограйте у гру. Кількість своїх балів фотографуєте і 
присилаєте мені. 7 набраних балів - оцінка 12, 6 балів - 11, 5 балів -19 і т.д.
Не забудьте підписати клас і прізвище.
Посилання на гру:

Завдання 5-Б на 24.11, 5-А на 25.11
Тема уроку: Життя вирує! Динамічні образи в мистецтві
Опрацюйте відеоурок:

Домашнє завдання: намалюйте ілюстрацію до "Пісні про чарівника", сфотографуйте і пришліть мені в особисті повідомлення


Завдання на 17.11 5-Б, на 18.11 5-А
Тема уроку:

Гармонія і композиція у творах мистецтва

Презентація до уроку:
Пісня для розучування:

Домашнє завдання:Виконайте тести join.naurok.ua

Код доступу 7728787


Завдання на 10.11 5-Б, на 11.11 5-А
Тема уроку: РИТМИ ЖИТТЯ.РИТМІЧНІ ПЕРЕТВОРЕННЯ У МИСТЕЦТВІ
Презентація до уроку:
Пісня для розучування:

Домашнє завдання: виконайте тести 
join.naurok.ua

Код доступу 1557324


Завдання 5-Б на 27.10, 5-А на 28.10
Тема уроку: Мистецтво для дітей.
Презентація до уроку:
Домашнє завдання: гра https://learningapps.org/view16812076
Завдання 5-Б на 20.10, 5-А на 21.10
Тема уроку:Мистецтво і сучасність
Презентація до уроку:
Продовжіть розучування пісні:
Домашнє завдання: перевірте свої знання у грі


Завдання 5-Б на 13.10, 5-А на 14.10
Тема уроку: Мистецький ансамбль
Презентація до уроку:
Домашнє завдання: намалюйте ілюстрацію до пісні "Планета дитинства"


Завдання 5-Б на 07.09
Тема уроку: Розмаїта палітра музичного мистетцтва
Урок відбудеться онлайн за покликанням:

Презентація до уроку:
Пісня для розучування:
Домашнє завдання: Складіть пазли:
Перевірте свої знання у грі:
Завдання 5-Б на 02.09,5-А на 06.09
Тема уроку: У колі мистецтв
Урок відбудеться онлайн за покликанням:
Презентація до уроку:
Пісня для розучування:
Домашнє завдання: Складіть пазли:
2021-2022 н.р.
Завдання на 07.06
Перегляньте мультфільми.
Відпочивайте, набирайтесь сил! Мирного неба, гарних канікул!
Завдання на 31.05 5-А, на 02.06 5-Б та 5-В класам.
Повторюємо вивчене
Домашнього завдання не даю.Відпочивайте!

Всім гарних спокійних канікул та ПЕРЕМОГИ! Слава Україні!


Завдання 5-А на 24.05, 5-Б та 5-В на 27.05
Тема уроку:Узагальнення
Згадаємо в іграх те, що вивчали


Виконайте тести:join.naurok.ua

Код доступу7036433
Завдання 5-А на 17.05, 5-Б та 5-В на 20.05
Тема уроку: Музика та хореографія
Опрацюйте презентацію з теми до тестів.

Домашнє завдання : тести join.naurok.ua

Код доступу 4544169
Слава Україні!
Завдання 5-А на 10.05, 5-Б та 5-В на 13.05
Тема уроку: Музика і циркове мистецтво.
Опацюйте відеоурок до пісні.
Продовжіть розучування пісні
Домашнє завдання: тести

join.naurok.ua
Код доступу 9109779
Все буде Україна!
Завдання 5-А класу на 03.05, 5-Б та 5-В класам на 06.04
Тема уроку: Музика в кіномистецтві
Урок відбудеться онлайн
Опрацюйте презентацію до уроку. В кінці презентації тести, які потрібно виконати. 
Результати тестів висилайте мені в особисті повідомлення(скріншот, або просто оцінку). Не забувайте писати мені своє прізвище. Слава Україні!
Урок тут:

Завдання 5-А класу на 26.04, 5-Б та 5-В класам на 29.04
Тема уроку: Музика в театрі
Опрацюйте матеріал до уроку до тестів за покликанням:
Домашнє завдання: пройдіть тести
Все неодмінно буде Україна!

Завдання 5-А класу на 19.04, 5-Б та 5-В класам на 22.04
Тема уроку: Музика та візуальні види мистецтва
Опрацюйте відеоурок.
Домашнє завдання залишається з минулого уроку, так як свої малюнки мені прислали зовсім мало учнів. Хто прислав - відпочивайте!
Домашнє завдання -намалюйте малюнок до пісні Тіни Кароль"Україна  - це ти" і пришліть мені в особисті повідомлення. Не забувайте вказати своє прізвище. Слава Україні!

Завдання 5-А класу на 12.04, 5-Б та 5-В класам на 15.04
Тема: Музика і слово
Опрацюйте відеоурок до пісні "Україна  - це ти". Творче завдання (вірш) не робіть. Домашнє завдання -намалюйте малюнок до пісні Тіни Кароль"Україна  - це ти" і пришліть мені в особисті повідомлення. Не забувайте вказати своє прізвище. Слава Україні!
Урок за покликанням:

Завдання 5-А класу на 05.04,5-Б та 5-В класам на 08.04
Тема: Музика та інші види мистецтва.Опрацюйте урок за посиланням до творчого завдання.
Виконайте тести :join.naurok.ua
Код доступу 1480816
Слава Україні!
Завдання 5-А на 29.03, 5-Б та 5-В класам на 01.04
Тема уроку: Звучить хор
Опрацюйте урок за посиланням до тестів:
Домашнє завдання: тести join.naurok.ua
Код доступу 3030795
Все буде Україна!

Завдання 5-А на 22.03, 5-Б та 5-В на 25.03
Тема уроку: Світ вокальної музики.
Опрацюйте відеоурок:
Розучіть пісню "Хай буде мир!"
Домашнє завдання:
Пройдіть тести:
Код доступу 3119600

СЛАВА УКРАЇНІ!





Завдання 5-А на 15.03, 5-Б та 5-В на 18.03
Опрацюйте  відеоурок за посиланням:
Бережіть себе! Все буде Україна! Люблю вас!

Завдання  5-Б та 5-В класам на 25.02
Тема уроку: Симфонічна музика
Уважно опрацюйте презентацію до уроку, виконуйте всі завдання.

Домашнє завдання:
виконайте тести за посиланням
Код доступу 4759439


Завдання  5-Б та 5-В класам на 04.02
Тема уроку: Що таке непрограмна музика
Уважно опрацюйте презентацію до уроку, виконуйте всі завдання.
Посилання на пісню:
Домашнє завдання:
виконайте тести за посиланням
Код доступу 1629031



Завдання 5-А класу на 01.02
Тема уроку: Що таке непрограмна музика
Урок відбудеться онлайн за посиланням:
Посилання на пісню:
Домашнє завдання:
виконайте тести за посиланням
Складіть пазли:
Завдання 5-Б та 5-В на 28.01

Тема уроку: Чи є сюжет у музиці

Урок відбудеться онлайн за посиланням:
Посилання на пісню:
Сладіть пазли:
Домашнє завдання; виконайте тести:
Код доступу:9585086




Завдання на 30.11 5-А,03.12 5-Б та 5-В класам.
Тема уроку:Дитяча народна пісня
Урок відбудеться онлайн за посиланням:
Посилання на пісню:
Домашнє завдання; виконайте тести:
Код доступу:7533086

 Завдання 5-А на 23.11, 5-Б та 5-В класам на 26.11
Тема уроку: Народні інструменти
Урок онлайн за посиланням:
Домашнє завдання: виконайте тести
Приєднайся    join.naurok.ua
Використай код
1398952
Посилання на пісню: 



Завдання 5-Б та 5-В на 19.11
Тема уроку: Пісня живе серед нас.
Попрацюйте з відеоуроком за посиланням;

Виконуйте всі його завдання.Розучіть пісню"Їхав козак за Дунай"
Домашнє завдання: виконайте тести
Код доступу:6633108


23.10 - 5-В ТА 5-Б класи,26.10 - 5-А клас
Тема уроку: Музична скарбничка композитора
Урок відбудеться в 

  Google Meet

Посилання на урок  та тести до уроку у групі Viber
Домашнє завдання -виконати тести .



22.10 - 5-В ТА 5-Б класи,19.10 - 5-А клас
Тема уроку: Як розповідає музика.
Урок відбудеться в 

    Google Meet

Посилання на урок у групі Viber
Домашнє завдання -виконати тести  за посиланням; join.naurok.ua
 Код доступу 5373567
Придумати і намалювати 
ритмічний малюнок




08.10 - 5-В ТА 5-Б класи, 11.10 - 5-А клас
Тема уроку:В гості до музичних інструментів
Урок відбудеться в 

    Google Meet

Посилання на урок у групі Viber
Домашнє завдання -таблиця "Групи музичних інструментів"


01.10 - 5-В ТА 5-Б класи,04.10 - 5-А клас
Тема уроку:Як рухається музика?
Урок відбудеться в 

       Google Meet

Посилання на урок у групі Viber
Домашнє завдання -намалювати ілюстрацію до пісні "Все це потрібно мені"



24.09 - 5-В ТА 5-Б класи,27.09 - 5-А клас
Тема уроку: Що живе в музиці?
Урок відбудеться в 

                                             Google Meet

Посилання на урок у групі Viber
Домашнє завдання -виконати тести  за посиланням; join.naurok.ua
 Код доступу 1670566



2021-2021 н.р.
Завдання 5-Б на 29.04,5-А на 30.04
Тема уроку:Музика і циркове мистецтво.
Попрацюйте з відеоуроком, виконуйте всі його завдання, крім творчого.

Виконайте тест за посиланням:
Код доступу:6190718
До зустрічі!

Завдання 5-Б на 22.04,5-А на 23.04
Тема уроку: Музика і кіно
Попрацюйте з відеоуроком, виконуйте всі завдання крім творчого.
ком
Виконайте тести за посиланням:https://naurok.com.ua/test/join
Код доступу:1816427


Завдання 5-Б на 15.04, 5-А на 16.04.
Попрацюйте з відеоуроком. Виконуйте всі його завдання
Домашн завдання: тести за посиланням
Код доступу:4760055


Завдання 5-Б на 01.04,5-А на 02.04
Тема. Музика та інші види мистецтва.
Попрацюйте з відеоуроком, виконуйте всі його завдання.



Виконайте тести за посиланням:
Код доступу:
3048144







Уроки 25.03 та 26.03 відбудуться онлайн.

Домашнє завдання ; тести за посиланням  https://naurok.com.ua/test/join
Код доступу
5350968
Тести відкриті до кінця дня

Завдання  на 12.03

Тема:Світ вокальної музики

Попрацюйте з відоуроком, виконуйте всі його завдання.

Розучіть пісню «Прийди, прийди, весно красна».  Сл. А. Навроцького, музика В. Філіпенка:



Домашнє завдання: пройдіть тести за посиланням

join.naurok.ua

Код доступу:6734116




-        
Завдання на 05.03

Тема  уроку: Велике українське сімейство.

Попрацюйте з  відеоуроком, виконуйте всі завдання уроку, крім того,що на останньому слайді.

Урок ТУТ:

https://sway.office.com/5XD4YJztJPRWcr79?ref=Link&loc=play

Домашнє завдання: Пройдіть тести за посиланням:

https://naurok.com.ua/test/join

Код доступу:

9051717



Завдання 5-Б на 04.02. 5-А на 05.02

Тема уроку:Що таке непрограмна музика

Перегляньте презентацію. Визначення "непрограмна музика" запишіть у зошит. Прослухайте музичні твори (нижче презентації), усно дайте відповіді на питання з презентації.

Продовжуйте розучувати пісню "Ми козаки" М. Назарця.

Виконайте творчу роботу з презентації. Малюнок принесете на урок в школу.

"
Твори для слухання:
Г. Гендель Алегро із сюїти № І фа-мажор «Музика на воді».
Т. Альбіноні Адажіо соль-мінор для органа та струнних інструментів.


Пісня для розучування
До зустрічі!












Завдання 5-Б на 28.01, 5-А на 29.01


Тема уроку: Чи є сюжет в музиці.

 Іноді композитори дають назви своїм інструментальним творам, щоб якомога повніше донести до слухачів власні думки, почуття, переживання. Таку музику називають програмною, або сюжетною.

Програмна музика — це рід інструментальної музики, а також музичні твори, що мають словесну (іноді поетичну) програму і розкривають втілений у ній зміст.

 

Програмою може слугувати заголовок, який підказує слухачам, про що розповідається у творі (наприклад, «Ранок»Е. Ґріґа). Детальніші програми зазвичай складають за сюжетом літературного твору (симфонічна сюїта «Антар» М. Римського-Корсакова за однойменною казкою О. Сенковського), рідше — поза зв’язком із літературним прообразом(«Фантастична симфонія» Г. Берліоза).

Програмна музика відома із сивої давнини, однак найбільшого розквіту досягла в епоху романтизму.

 Запишіть в зошиті визначення:

Програмна музика —  це інструментальна музика, створена за певним сюжетом, що відображається у спеціальній програмі або назві твору. Це музика, пов’язана з історичними подіями, якоюсь казкою чи окремим літературним твором.

Прослухайте музичні твори:

  • О. Бородін. Симфонія № 2 «Богатирська» (І ч., експозиція);
     

  • Л. ван Бетховен. Симфонія № 3 «Героїчна» (І ч.,експозиція).
  • Усно дайте відповіді на питання:

      Який характер музики кожного тьору? Чи схожі вони між собою?

      Як ви гадаєте, чи відповідають назви творів музиці, що звучить?

       Який сюжет цих творів? Поміркуйте.

        Чи є ці композиторські творіння прикладами програмної музики?

Олександр Порфирович Бородін — російський композитор і вчений-хімік, один із творців російських класичних симфонії та квартету. Його Перша симфонія започаткувала героїко-епічний напрямок російського симфонізму, прикладом якого стала Друга симфонія («Богатирська», 1876).

Виконайте поспівку:



Розучіть пісню «Ми — козаки». Сл. та муз. М. Назарця.

Усно дайте відповіді на питання:

*       Яку музику називають програмною?

*       Що може слугувати програмою для інструментального твору?

*       Які твори ми слухали на уроці?

*       Розкажіть, як вплинула прослухана музика на ваш настрій.

 Домашнє завдання.

  • Намалюйте  малюнок до пісні " Ми -козаки".

А це вам для підняття настрою😃

До зустрічі!





Завдання 5-Б на 21.01, 5-А на 22.01


Попрацюйте з відеоуроком.. 

Виконуйте всі завдання. В зошиті запишіть визначення, які позначені "Музичний словничок."

Послухайте "О Sole mio" у виконанні Робертіно Лоретті та Лучано Паворотті.

Повторіть "Зимову пісеньку".

https://sway.office.com/rsJJpZ0jL7bCqY4C?ref=Link

Домашнє завдання - тести на платформі "На урок". 

Оцінку, яку отримаєте - сфотографуйте і пришліть мені на вайбер 0984080484

https://naurok.com.ua/test/start/732890

До зустрічі!

 Завдання на 5-Б на 14.01,ічі!

5-А на 15.01

Попрацюйте з відеоуроком.

Виконуйте всі завдання уроку.

Запишіть в зошиті визначення професійної музики (музичний словничок).

Розучіть "Зимову пісеньку". Домашнє завдання з відеоуроку(малюнок до пісні) сфотографуйте і присилайте мені на вайбер за номером 0984080484. Не забудьте підписати роботу! Відеоурок за посиланням:

https://sway.office.com/4sioxKMMYPadKbaN?ref=Link

Пограйте в гру"Підвези композитора"

https://learningapps.org/view16233690




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу