1 клас
2022-2023 н.р.
2 семестр
Завдання на 09.05
Тема уроку: У країні мультфільмів
Опрацюйте відеоурок:
8 тиждень
Тема уроку: Весняна хустина
7 тиждень Тема уроку: Домашні улюбленці
Сьогодні ми поговоримо про домашніх
улюбленців.
Для багатьох людей
домашні тварини стають членами сім»ї та частиною життя. Домашні улюбленці є
найкращими ліками від нудьги та поганого настрою.
Екзотичні птахи теж є домашніми улюбленцями. Їх співу радіють і дорослі, і діти.
Український
композитор В.Сокальський написав музичний твір «Пташка»
Слухання музики В.Сокальський «Пташка»
- Яку
пташку ви уявили під час слухання музики?
- Якими кольорами можна її намалювати?
Розучіть пісню:
• Які образи домашніх улюбленців
композитори використали у своїх творах?
• Які почуття викликає у вас музика про тварин та птахів?
6 тиждень
Завдання на 20.12
Тема уроку: Готуємось до Нового року
Опрацюйте відеоурок. Виконуте всі його завдання.
Завдання на 13.12
Тема уроку: Новорічні свята
За традицією, у різдвяні дні співають вітальні пісні — колядки. Величають господарів, бажають у новому році всього найкращого.
Прослухайте колядку «Добрий вечір тобі, пане господарю».
- Який настрій подарувала вітальна пісня?
- Що ви хочете побажати своїм рідним?
- Перегляньте мультфільм. Гарного вам передсвяткового настрою!
Завдання на 06.12
Тема уроку:У світі порівнянь
Кожна людина, тварина, музичний інструмент мають свій голос.
Пригадайте, в кого він ніжний і високий, у кого — грубий і низький.
Це забарвлення звуку та голосу називається тембром.
Прослухайте музичні твори і дайте відповіді на питання:
- Який характер, темп і тембр творів?
- Порівняйте, що в них спільного, що відмінного?
- Які картини можна уявити під музику?
- Глінка "Полька"
Пограйте в гру: натискайте на крота,
Завдання на 29.11
Тема уроку: Світ наповнений прикрасами
Через декілька днів настане зима. Природа уповільнить свій темп життя.
Темп - це швидкіст руху і швидкість музики.
Уявіть, що ви композитори, які написали твори «Черепаха», «Прогулянка», «Ластівка». Який темп ви оберете для кожного твору?
Отже,
прогулянка -помірна, адже саме на прогулянці ми відпочиваємо. Темп музичного твору безпосередньо залежить від його змісту.
- Як темп впливає на образи Діда Мороза та Лебедя?
- Розучіть пісню "Завітала зимонька"
Завдання на 22.11
Тема уроку:
Парад моїх улюбленців
Скільки іграшок є на світі!
Ними люблять гратися діти.
Ляльки, машинки і зайчики,
Ведмеді, кубики і м’ячики —
Усі стали дружно в ряд,
Бо зібрались на парад.
Марш — музика з чітким ритмом, під яку можна крокувати. Марші бувають військові, дитячі, урочисті, козацькі та інші.
Прослухайте «Запорізький марш» Є. Адамцевича і «Ляльковий марш» І. Парфенова. Весело крокуйте під музику маршів.
- Розкажіть, що ви уявили під час слухання музики.
- У чому різниця між маршами? Поясніть свою думку.
- Продовжіть розучування пісні "Гопак"
Завдання на 08.11
Тема уроку: Як створюється краса
Відеоурок
Завдання на 25.10
Тема уроку: Краса осіннього листя
Дайте відповіді на питання:
- Чим особлива осінь?
- Які кольори в осені?
- За що ви любите осінь?
- Осінь – це пора року, що має найбільшу палітру кольорів. В неї і зелені є, і жовті, і червоні, і коричневі, і жовтогарячі….Щоранку прокидається чарівниця осінь, бере чарівного пензлика і йде в сад, в поле, в ліс і малює листочки різними кольорами. Все навкруг одягається в золоті шати.
- Гуляючи в парку чи дворі якого кольору листочки ви зустрічали? Послухайте музичний твір А. Вівальді «Осінь»
Антоніо Вівальді- відомий у всьому світі композитор,
народився в Італії, був майстерним скрипалем. Також за життя працював
священником. Антоніо навчився майстерно грати на скрипці у віці 10 років,
першим вчителем став батько. Композитор написав дуже багато музичних творів
різних жанрів, але найбільше у своїй творчості він оспівував природу.
Разом з листочками проплескайте ритмічну вправу
Гарного вам дня!
Завдання на 18.10
Тема уроку: Природне розмаїття
Прослухайте два музичні твори (П. Чайковський «Пісня жайворонка», «Баба-Яга»). Чим вони відрізняються?
- Якими звуками зображено спів жайворонка та образ Баби-Яги?
- Назвіть кольори, якими можна намалювати ці звуки. Поясніть свою думку.
- Розучіть пісеньку "Лисичка - господиня"
Складіть пазли:
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=23fc9fd3c4c0
Мультфільм для повторення матеріалу:
Всім гарного дня!
Завдання на 11.10
Перегляньте КАЗКУ ПРО РИТМ ВІД КОРОЛЕВИ
МЕЛОДІЇ
Їх чергування називається ритмом.
- Який настрій цієї музики? Чому?
- Намалюйте словесний малюнок до кожного музичного твору.
- Спробуй впізнати звучання музичних інструментів в кожному творі. Підказкою тобі будуть пазли, які потрібно скласти.
- Пазли за покликанням:
- https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=054b744fd997
- Всім гарного спокійного дня!
Завдання на 04.10
Тема уроку: На лісовій галявині
Лісові мешканці поспішають робити зимові запаси. Вони не мають часу розважатись: грибів, горішків, диких яблук та груш мають вдосталь назбирати.
А ось Хитра Лиска запаси на зиму не робить, не турбується. Саме про неї вивчіть пісню.
Гарного дня!
Завдання на 20.09
Тема уроку: Кольорова музика
Попрацюйте з презентацією до уроку, виконуйте всі завдання
https://sway.office.com/I6okrLg7JFi9F1tE?ref=Link
Завдання на 08.09
Тема уроку: Мистецтво навколо нас
Попрацюйте з презентацією до уроку, виконуйте всі завдання
https://sway.office.com/Vca8QqnAB09pozQf?ref=Link
2021-2022 н.р.
Завдання на 07.06
Перегляньте мультфільми.
https://www.youtube.com/watch?v=g2aPGE9fqRs
https://www.youtube.com/watch?v=dSOqNJbBveg
https://www.youtube.com/watch?v=ojZiTqBk6TE
Відпочивайте, набирайтесь сил! Мирного вам неба, гарних канікул!!!
Завдання на 31.05
Тема уроку: Скоро літо.
Опрацюйте відеоурок:
Слава Україні!
Завдання на 24.05
Тема уроку: Мистецька подорож до Європи
Опрацюйте відеоурок.
Завдання на 17.04
Тема уроку: Морське царство
Опрацюйте відеоурок, виконуйте всі його завдання.
Завдання на 10.04
Тема уроку: У країні мультфільмів
Опрацюйте відеоурок
Завдання на 03.04
Тема уроку: Скоро літо
Опрацюйте відеоурок
Слава Україні!
Завдання на 26.04
Тема уроку: Веселкове диво
Опрацюйте відеоурок, виконуйте всі його завдання
Все буде Україна!
Завдання на 19.04
Тема уроку: Ми - українці
Опрацюйте відеоурок, виконуйте всі його завдання.
Все буде Україна!
Завдання на 12.04
Тема. У родинному колі
Опрацюйте відеоурок, виконуйте всі його завдання.
Обніміть всю свою родину і не забувайте казати, як любите їх. Всім мирного неба!
Завдання на 05.04
Тема. Герої дитячих книжок
Напевно, кожному із вас батьки, бабусі, дідусі читали книжечки. Ви уже і самі навчились читати, тепер зможете самостійно спілкуватися з героями улюблених книжок.
У
казки закохуються з дитинства. Їх персонажі вчать нас добру та показують
правильні вчинки.
У музичній казці персонажі співають і танцюють, а у книгах багато малюнків — ілюстрацій. Найвідоміші казки можна переказати, розглядаючи ілюстрації.
З
героями відомих казок ми можемо зустрітися в музичному театрі. Зокрема, в балеті, де вони танцюють.
Балет: музика, танець, декорації, костюми
v Поміркуйте, яка складова балету —
найважливіша?
Композитор
Петро Чайковський створив балет до казки Шарля Перро «Спляча красуня». У цьому балеті
головні герої — принцеса Аврора і принц Дезіре та шість добрих фей виконують різні
танці. Наприкінці вистави на балу з’являються персонажі інших казок.
Сприймання музики.
П. Чайковський. Балет «Спляча красуня» (третя дія, Полонез),
фрагменти («Вовк і Червона шапочка»;
«Кіт у чоботях і біла кішечка»;
«Попелюшка і принц Фортюне»)
Продовжіть розучування пісню
Перегляньте мультфільм. «Спляча красуня»
https://www.youtube.com/watch?v=aDx3qHT5MJg
v Пригадайте,
з чого складається балет?
v Розкажіть
казочку «Спляча красуня» своїм братикам та сестричкам
Все буде Україна!
Завдання на 29.03
Тема. Великодні писанки
Важко уявити собі свято, яке зрівнялося
б за своєю врочистістю, піднесеністю, величністю із Великоднем! У всьому світі
світле Христове Воскресіння відзначають очищенням осель і душ, святкуваннями,
піснями і щирим сімейним спілкуванням. У церкві лунають святкові урочисті великодні дзвони.
Перегляньте відео: Великодні дзвони
З
давніх-давен в Україні на Великдень дівчата водили хороводи, співали веснянки
та гаївки, бажаючи усім щастя і здоров’я.
Діти
по-своєму раділи весні і разом із матусями і бабусями готувалися до свята,
розмальовували писанки і крашанки, дарували їх родичам і друзям.
v Чи знаєте ви, що таке писанка?
v Коли її виготовляють?
v Що символізує писанка?
«Писанка» походить від слова «писати», тобто прикрашати орнаментом. Яйце з жовтком, що схожий на сонце вважалося символом життя. Покриваючи кольоровими знаками - символами шкарлупу яйця, люди ніби від злих сил захищали життя, яке зберігалося всередині. Писанка символізує вічність життя, сподівання на краще майбутнє.
Розучіть пісню «Писанка» муз. М.Бурмаки, сл. К.Перслісної
v З яким настроєм дівчина
розмалювала писанку?
v Як пісня допомогла вам це визначити?
Перегляньте мультфільм
Все буде Україна!
Завдання на 22.03
Тема. Мистецтво і спорт
v Чи любите ви займатись
фізкультурою, спортом?
v Який вид діяльності є улюбленим на уроці фізкультури?
Відомо, що весела енергійна музика
піднімає настрій і бадьорить, а повільна й тиха — заспокоює. Люди слухають
музику, щоб покращити настрій, зняти втому, поліпшити своє здоров’я.
Музику
також використовують на спортивних змаганнях. Наприклад, з художньої
гімнастики, синхронного плавання, фігурного катання.
Послухайте музику: Сильвестров «Марш».
Який характер музики? Вона тиха чи гучна?
v Що можна робити під цю музику?
v Виконайте рухи, які відповідали б її характеру.
Увесь
наш організм в певний час потребує зарядки. Перед тим як співати ми робимо
зарядку для свого голосу – розспівку. Коли втомлюються наші очі, ми теж можемо
зробити вправи для поліпшення зору.
Виконайте вправу для поліпшення зору
v Поміркуйте, навіщо людині
зміцнювати здоров’я, робити зарядку?
З допомогою дорослих доберіть бадьору музику для виконання ранкової зарядки. Запропонуйте своїм рідним вранці разом робити зарядку під музику.
Пам’ятайте,
для здоров’я корисно займатися фізкультурою та спортом!
Перегляньте мультфільм. «Як козаки у футбол
грали». (фрагмент)
Завдання на 15.03
Урок за посиланням:
https://sway.office.com/vfrGMLS5YEmRtlQ8?ref=Link
Бережіть себе! Все буде Україна! Люблю вас!
Завдання на 01.02
Тема: Професії у кіномистецтві. Оркестр. Диригент
У кожному кіно- і мультфільмі обов’язково звучить музика. Вона є
добрим помічником у розумінні настрою
героїв фільму.
У деяких фільмах можна не лише
почути, а й побачити справжніх музикантів, які виконують музику. Познайомитись
з ними нам допоможуть самі мультфільми.
Згадаймо, хоча б, мультик «Маша і Ведмідь»…
https://www.youtube.com/watch?v=J2rS8ibb0ck
Оркестр – це музичний колектив, кожен з
якого грає на певному інструменті.
За допомогою спеціальної палички
оркестром керує диригент. Він жестом вказує музикантам, чия черга грати епізод,
як треба це робити (гучно, тихо), швидко чи повільно.
Прослідкуємо, як справляються
герої різних мультфільмів з грою в оркестрі.
https://www.youtube.com/watch?v=_pk5O9hzjWI
https://www.youtube.com/watch?v=sHgkvFga9dk
Музика в мультику чи кінофільмі відіграє важливу роль. Глядачеві зрозуміло і приємніше сприймати події фільма, коли є музичний супровід.
Дайте відповіді на питання:
-музичний інструмент, на якому грають за допомогою смичка, називають…
-інструмент, в який треба стукати, зветься …
-колектив музикантів, в якому кожен грає, називається…
-керівник оркестру, за кермо в якого править спеціальна паличка – це …
Виконайте пісню «Букварик»
https://www.youtube.com/watch?v=pd7giP67W7Y
Завдання на 30.11
Попрацюйте з уроком. Виконуйте його завдання.
https://sway.office.com/QXAdU5pCSDsKaZMi?ref=Link
Завдання на 23.11
Тема уроку:Театральна подорож
Перегляньте відеоурок
Коментарі
Дописати коментар