1 клас

2022-2023 н.р.

2 семестр

Завдання на 09.05

Тема уроку: У країні мультфільмів

Опрацюйте відеоурок:

Пісня для розучування:


8 тиждень

Тема уроку: Весняна хустина



7 тиждень Тема уроку: Домашні улюбленці

         Сьогодні ми поговоримо про домашніх улюбленців.

Для багатьох людей домашні тварини стають членами сім»ї та частиною життя. Домашні улюбленці є найкращими ліками від нудьги та поганого настрою. 

                                

Екзотичні птахи теж є домашніми улюбленцями. Їх співу радіють і дорослі, і діти.

Український композитор В.Сокальський написав музичний твір «Пташка»

Слухання музики В.Сокальський «Пташка»



-    Яку пташку ви уявили під час слухання музики?

-         Якими кольорами можна її намалювати?

      Розучіть пісню:

Повторіть пісню, яку ми вивчали минулого уроку

•       Які образи домашніх улюбленців композитори використали у своїх творах?

     Які почуття викликає у вас музика про тварин та птахів? 

6 тиждень



Завдання на 20.12

Тема уроку: Готуємось до Нового року

Опрацюйте відеоурок. Виконуте всі його завдання.




Завдання на 13.12

Тема уроку: Новорічні свята

За традицією, у різдвяні дні співають вітальні пісні — колядки. Величають господарів, бажають у новому році всього найкращого.

Прослухайте колядку «Добрий вечір тобі, пане господарю».

Розучіть колядку «Старий рік минає».
У Щедрий вечір перед Старим Новим роком виконують пісні щедрівки.
Прослухайте відому в усьому світі українську народну пісню «Щедрик» в обробці М. Леонтовича.

  • Який настрій подарувала вітальна пісня?
  • Що ви хочете побажати своїм рідним?
  • Перегляньте мультфільм. Гарного вам передсвяткового настрою!









Завдання на 06.12

Тема уроку:У світі порівнянь

Кожна людина, тварина, музичний інструмент мають свій голос.

Пригадайте, в кого він ніжний і високий, у кого — грубий і низький.

Це забарвлення звуку та голосу називається тембром.

Прослухайте музичні твори і дайте відповіді на питання:

  • Який характер, темп і тембр творів?
  • Порівняйте, що в них спільного, що відмінного?
  • Які картини можна уявити під музику?
  • Глінка "Полька"

Скорик "Мелодія"

Знайомимося з тембрами музичних інструментів

                 Продовжіть розучуваня пісні "Завітала зимонька"

Пограйте в гру: натискайте на крота,
в якого зображений музичний інструмент.
Гра тут:
https://wordwall.net/play/3596/471/554

Завдання на 29.11

Тема уроку: Світ наповнений прикрасами

Через декілька днів настане зима. Природа уповільнить свій темп життя.

Темп - це швидкіст руху і швидкість музики.

Уявіть, що ви композитори, які написали твори «Черепаха», «Прогулянка», «Ластівка». Який темп ви оберете для кожного твору?

Отже,

черепаха - повільна,
ластівка - швидка;


прогулянка -помірна, адже саме на прогулянці ми відпочиваємо. Темп музичного твору безпосередньо залежить від його змісту.

Новий рік є одним з найгарніших і улюблених
свят в році. Його люблять не тільки діти, а й
дорослі. Це таке свято, яке відзначають усі країни
світу. Разом із святковою ялинкою постійним
персонажем новорічного свята є Дід Мороз.
Сьогодні послухаємо твір Роберта Шумана під
назвою "Дід Мороз".

А тепер послухайте твір Каміля Сен-Санса "Лебідь"

  • Як темп впливає на образи Діда Мороза та Лебедя?
  • Розучіть пісню "Завітала зимонька"












Завдання на 22.11

Тема уроку:

Парад моїх улюбленців


Скільки іграшок є на світі!

Ними люблять гратися діти.

Ляльки, машинки і зайчики,

Ведмеді, кубики і м’ячики —

Усі стали дружно в ряд,

Бо зібрались на парад.


Марш — музика з чітким ритмом, під яку можна крокувати. Марші бувають військові, дитячі, урочисті, козацькі та інші.


Прослухайте «Запорізький марш» Є. Адамцевича і «Ляльковий марш» І. Парфенова. Весело крокуйте під музику маршів.



  • Розкажіть, що ви уявили під час слухання музики.
  • У чому різниця між маршами? Поясніть свою думку.
  • Продовжіть розучування пісні "Гопак"










Проплескайте ритмічну вправу. Не забувайте:
великий козак-ТА-стукаємо по столику -довга нотка;
маленький козачок-ТІ- плещемо в долоньки - коротка нота.




Завдання на 08.11

Тема уроку: Як створюється краса

Відеоурок



Завдання на 25.10

Тема уроку: Краса осіннього листя

Дайте відповіді на питання:

- Чим особлива осінь?

 - Які кольори в осені?

- За що ви любите осінь?

 - Осінь – це пора року, що має найбільшу палітру кольорів. В неї і зелені є, і жовті, і червоні, і коричневі, і жовтогарячі….Щоранку прокидається чарівниця осінь, бере чарівного пензлика і йде в сад, в поле, в ліс і малює листочки різними кольорами. Все навкруг одягається в золоті шати.

- Гуляючи в парку чи дворі якого кольору листочки ви зустрічали? Послухайте музичний твір А. Вівальді «Осінь»


Антоніо Вівальді- відомий у всьому світі композитор, народився в Італії, був майстерним скрипалем. Також за життя працював священником. Антоніо навчився майстерно грати на скрипці у віці 10 років, першим вчителем став батько. Композитор написав дуже багато музичних творів різних жанрів, але найбільше у своїй творчості він оспівував природу.

Разом з листочками проплескайте ритмічну вправу

Розучіть пісню " Ходить гарбуз по городу"



Гарного вам дня!



Завдання на 18.10

Тема уроку: Природне розмаїття

Прослухайте два музичні твори (П. Чайковський «Пісня жайворонка», «Баба-Яга»). Чим вони відрізняються?


У музиці є високі та низькі звуки.

  • Якими звуками зображено спів жайворонка та образ Баби-Яги?
  • Назвіть кольори, якими можна намалювати ці звуки. Поясніть свою думку.
  • Розучіть пісеньку "Лисичка - господиня"








Складіть пазли:

https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=23fc9fd3c4c0


Мультфільм для повторення матеріалу:


Всім гарного дня!




Завдання на 11.10


Перегляньте КАЗКУ ПРО РИТМ ВІД КОРОЛЕВИ

МЕЛОДІЇ

Звуки природи, музичні звуки можуть бути довгими та короткими.

Їх чергування називається ритмом.
Проплескайте ритм
Повторіть пісеньку:

Прослухайте два музичні твори (Р. Шуман «Сміливий вершник» і «Веселий селянин»)


  • Який настрій цієї музики? Чому?
  • Намалюйте словесний малюнок до кожного музичного твору.
  • Спробуй впізнати звучання музичних інструментів в кожному творі. Підказкою тобі будуть пазли, які потрібно скласти.
  • Пазли за покликанням:
  • https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=054b744fd997
  • Всім гарного спокійного дня!






Завдання на 04.10

Тема уроку: На лісовій галявині

Лісові мешканці поспішають робити зимові запаси. Вони не мають часу розважатись: грибів, горішків, диких яблук та груш мають вдосталь назбирати.

А ось Хитра Лиска запаси на зиму не робить, не турбується. Саме про неї вивчіть пісню.

СПІВАЄМО І ПЛЕЩЕМО В ДОЛОНЬКИ

Прослухайте музику Клода Дебюссі «Місячне сяйво» ,слухаючи музику намалюйте осінній ліс.

Гарного дня!


Завдання на 20.09

Тема уроку: Кольорова музика

Попрацюйте з презентацією до уроку, виконуйте всі завдання

https://sway.office.com/I6okrLg7JFi9F1tE?ref=Link


Завдання на 08.09

Тема уроку: Мистецтво навколо нас

Попрацюйте з презентацією до уроку, виконуйте всі завдання


https://sway.office.com/Vca8QqnAB09pozQf?ref=Link


2021-2022 н.р.

Завдання на 07.06

Перегляньте мультфільми.

https://www.youtube.com/watch?v=g2aPGE9fqRs

https://www.youtube.com/watch?v=dSOqNJbBveg

https://www.youtube.com/watch?v=ojZiTqBk6TE

Відпочивайте, набирайтесь сил! Мирного вам неба, гарних канікул!!!

Завдання на 31.05

Тема уроку: Скоро літо.

Опрацюйте відеоурок:


Слава Україні!

Завдання на 24.05

Тема уроку: Мистецька подорож до Європи

Опрацюйте відеоурок.



Завдання на 17.04

Тема уроку: Морське царство

Опрацюйте відеоурок, виконуйте всі його завдання.



Завдання на 10.04

Тема уроку: У країні мультфільмів

Опрацюйте відеоурок

Відгадайте мультик за музикою!



Все буде Україна!

Завдання на 03.04

Тема уроку: Скоро літо

Опрацюйте відеоурок

Розучіть пісню "Тепле літо"


Слава Україні!

Завдання на 26.04

Тема уроку: Веселкове диво

Опрацюйте відеоурок, виконуйте всі його завдання


Все буде Україна!

Завдання на 19.04

Тема уроку: Ми - українці

Опрацюйте відеоурок, виконуйте всі його завдання.


Все буде Україна!

Завдання на 12.04

Тема. У родинному колі

Опрацюйте відеоурок, виконуйте всі його завдання.


Обніміть всю свою родину і не забувайте казати, як любите їх. Всім мирного неба!

Завдання на 05.04

Тема. Герої дитячих книжок

         Напевно, кожному із вас батьки, бабусі, дідусі читали книжечки. Ви уже і самі навчились читати, тепер зможете самостійно спілкуватися з героями улюблених книжок.

         У казки закохуються з дитинства. Їх персонажі вчать нас добру та показують правильні вчинки.

         У музичній казці персонажі співають і танцюють, а у книгах багато малюнків — ілюстрацій. Найвідоміші казки можна переказати, розглядаючи ілюстрації.

         З героями відомих казок ми можемо зустрітися в музичному театрі. Зокрема, в балеті, де вони танцюють.

 

Балет: музика, танець, декорації, костюми

 

v Поміркуйте, яка складова балету — найважливіша?

 

         Композитор Петро Чайковський створив балет до казки Шарля Перро «Спляча красуня». У цьому балеті головні герої — принцеса Аврора і принц Дезіре та шість добрих фей виконують різні танці. Наприкінці вистави на балу з’являються персонажі інших казок.

 Сприймання музики.

П. Чайковський. Балет «Спляча красуня» (третя дія, Полонез),



 фрагменти («Вовк і Червона шапочка»;



 «Кіт у чоботях і біла кішечка»; 



«Попелюшка і принц Фортюне»)


Продовжіть розучування пісню

       Перегляньте мультфільм. «Спляча красуня»

https://www.youtube.com/watch?v=aDx3qHT5MJg

v Пригадайте, з чого складається балет?

v Розкажіть казочку «Спляча красуня» своїм братикам та сестричкам

 Все буде Україна!

Завдання на 29.03

Тема. Великодні писанки

         Важко уявити собі свято, яке зрівнялося б за своєю врочистістю, піднесеністю, величністю із Великоднем! У всьому світі світле Христове Воскресіння відзначають очищенням осель і душ, святкуваннями, піснями і щирим сімейним спілкуванням. У церкві лунають святкові урочисті великодні дзвони.

Перегляньте відео: Великодні дзвони



        

         З давніх-давен в Україні на Великдень дівчата водили хороводи, співали веснянки та гаївки, бажаючи усім щастя і здоров’я.

         Діти по-своєму раділи весні і разом із матусями і бабусями готувалися до свята, розмальовували писанки і крашанки, дарували їх родичам і друзям.

v Чи знаєте ви, що таке писанка?

v Коли її виготовляють?

v Що символізує писанка?

 

         «Писанка» походить від слова «писати», тобто прикрашати орнаментом. Яйце з жовтком, що схожий на сонце вважалося символом життя. Покриваючи кольоровими знаками  - символами шкарлупу яйця, люди ніби від злих сил захищали життя, яке зберігалося всередині. Писанка символізує вічність життя,  сподівання на краще майбутнє.

 

Розучіть пісню «Писанка» муз. М.Бурмаки, сл. К.Перслісної 



 

v З яким настроєм дівчина розмалювала писанку?

v Як пісня допомогла вам це визначити?

 Перегляньте мультфільм


Все буде Україна!

Завдання на 22.03

Тема. Мистецтво і спорт

v Чи любите ви займатись фізкультурою, спортом?

v Який вид діяльності є улюбленим на уроці фізкультури?

         Відомо, що весела енергійна музика піднімає настрій і бадьорить, а повільна й тиха — заспокоює. Люди слухають музику, щоб покращити настрій, зняти втому, поліпшити своє здоров’я.

         Музику також використовують на спортивних змаганнях. Наприклад, з художньої гімнастики, синхронного плавання, фігурного катання.

 

Послухайте музику:  Сильвестров «Марш».



 Який характер музики? Вона тиха чи гучна?

v Що можна робити під цю музику?

v Виконайте рухи, які відповідали б її характеру. 

     Увесь наш організм в певний час потребує зарядки. Перед тим як співати ми робимо зарядку для свого голосу – розспівку. Коли втомлюються наші очі, ми теж можемо зробити вправи для поліпшення зору.

Виконайте  вправу для поліпшення зору

Розучіть пісню:



v Поміркуйте, навіщо людині зміцнювати здоров’я, робити зарядку?

З допомогою дорослих доберіть бадьору музику для виконання ранкової зарядки. Запропонуйте своїм рідним вранці разом робити зарядку під музику.

 

Памятайте, для здоров’я корисно займатися фізкультурою та спортом!

 

Перегляньте мультфільм. «Як козаки у футбол грали». (фрагмент)

 

Займайтесь спортом, виростайте сильними, здоровими,непереможними! Слава Україні!

          Завдання на 15.03

Урок за посиланням:                                          

https://sway.office.com/vfrGMLS5YEmRtlQ8?ref=Link

Бережіть себе! Все буде Україна! Люблю вас!

Завдання на 01.02

Тема: Професії у кіномистецтві. Оркестр. Диригент


       У кожному кіно- і мультфільмі  обов’язково  звучить музика.  Вона  є добрим  помічником у розумінні настрою героїв фільму.

   У деяких фільмах можна не лише почути, а й побачити справжніх музикантів, які виконують музику. Познайомитись з ними нам допоможуть  самі мультфільми. Згадаймо, хоча б, мультик «Маша і Ведмідь»…

https://www.youtube.com/watch?v=J2rS8ibb0ck

   Оркестр – це музичний колектив, кожен з якого грає на певному інструменті.

    За допомогою спеціальної палички оркестром керує диригент. Він жестом вказує музикантам, чия черга грати епізод, як треба це робити (гучно, тихо), швидко чи повільно.

Прослідкуємо, як справляються герої різних мультфільмів з грою в оркестрі.

https://www.youtube.com/watch?v=_pk5O9hzjWI

https://www.youtube.com/watch?v=sHgkvFga9dk

Музика в мультику чи кінофільмі відіграє важливу роль. Глядачеві зрозуміло і приємніше сприймати події фільма, коли є  музичний супровід.

Дайте відповіді на питання: 

-музичний інструмент, на якому грають за допомогою смичка, називають…

-інструмент, в який треба стукати, зветься …

-колектив музикантів, в якому кожен грає, називається…

-керівник оркестру, за кермо в якого править спеціальна паличка – це …

 Виконайте  пісню «Букварик»

https://www.youtube.com/watch?v=pd7giP67W7Y



Завдання на 30.11

Попрацюйте з уроком. Виконуйте його завдання.

https://sway.office.com/QXAdU5pCSDsKaZMi?ref=Link

Завдання на  23.11

Тема уроку:Театральна подорож

Перегляньте відеоурок


Розучіть пісню про Святого Миколая




 




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу