2 клас
2022-2023 н.р.
ІІ семестр
11 тиждень
9 тиждень
Тема уроку: Пори року зустрічаються (продовження)
8 тиждень
Тема уроку: Пори року зустрічаються
7 тиждень
Тема уроку: Завітаймо до театру
Опрацюйте відеоурок:
6 тиждень 22.02
Космічна подорож
Опрацюйте відеоурок:
5 тиждень
Подорож до далеких країн
4 тиждень
Карнавал птахів
3 тиждень
Карнавал тварин
2 тиждень
Зимові захоплення і спорт
1 тиждень
Зимові етюди
Опрацюйте відеоурок до розучвання пісні
Завдання 2-А на 21.12, 2-Б на 22.12
Тема уроку: Перевір свої знання.
Пропоную у грі повторити все, що вчили, слухали, співали протягом семестру.
На екрані побачите різні значки. Вони означають:
Натискайте значки за своїм бажанням і отримуйте завдання . Вперед до музичних пригод!!!Гарного вам передноворічного настрою !
Гра тут:
https://www.thinglink.com/scene/1350087860140638210
Завдання 2-А на 14.12,2-Б на 15.12
Тема уроку: Зимові свята(продовження)
На Різдво діти колядують. Вони ходять із зіркою по хатах і співають.Послухайте колядку "Нова радість стала"
- Уявіть себе в гурті колядників або щедрувальників. Заспівайте разом з ними відомі українські пісні.
- Продовжіть розучування пісні:
Виконайте фізкультхвилинку:
Завдання 2-А на 07.12,2-Б на 08.12
Тема уроку: Зимові свята
Надворі зима. Наближається багато свят: різдвяні, новорічні і, звичайно, - свято Миколая, на яке чекають усі діти.
За легендою, цей чоловік й справді існував. Жив у заможній і набожній родині, виховувався християнином. У ранньому віці втратив батьків, тож завжди добре ставився до сиріт, а особливо тих, кому пощастило менше. Адже батьки Миколая залишили йому великий спадок, тоді як інші сироти зазвичай жили дуже бідно. Так і вирішив Миколай допомагати сиротам та ділитись із ними всім, що має. Чоловік все життя провів — допомагаючи іншим, у наслідок чого став не просто святим, а справжньою легендою.
Розучіть пісню "Миколай, Миколай,ти до нас завітай"
Який характер цього твору?
Завдання 2-А на 30.11, 2-Б на 01.12
Тема уроку:Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси (продовження)
Опрацюйте відеоурок:
Завдання 2-А на 23.11, 2-Б на 24.11
Тема уроку:Для кожного звіра і птаха у казки свої голоси
Перегляньте відео:
Завдання 2-А на 16.11, 2-Б на 17.11
Опрацюйте відеоурок, виконуйте всі його завдання
Завдання 2-А на 09.11, 2-Б на 10.11
Завдання 2-А на 26.10,2-Б на 27.10
Доброго дня! Сьогодні проведемо підсумковий урок у вигляді гри. Граючи - перевіряємо свої знання.
На екрані побачите різні значки. Вони означають:
Натискайте значки за своїм бажанням і отримуйте завдання . Вперед до музичних пригод!!!Гарного вам настрою і позитивних емоцій!!!
Гра тут:
https://www.thinglink.com/scene/1348245546246078465
Завдання 2-А на 19.10, 2-Б на 20.10
Українські народні пісні, у яких оспівуються різні пори року,
називають КАЛЕНДАРНО-ОБРЯДОВИМИ.
Вони виконуються відповідно до народного господарського календаря.
Прослухайте українську народну пісню «Женчичок- бренчичок»
- Хто виконує пісню - співак чи хор?
- Танець звучить у виконанні одного інструмента чи оркестру?
- Який характер мелодій?
- ГОПАК - український народний танець.
- Продовжіть рзучування пісні "Ходить гарбуз по городу"
Перегляньте мультфільм, який знятий за мотивами цієї пісні.
Завдання 2-А на 12.10, 2-Б на 13.10
Тема уроку: Про що розповів натюрморт
НАТЮРМОРТ - це зображення квітів, овочів, фруктів та побутових речей.
СЛУХАЄМО І БАЧИМО МУЗИКУ
К.Хачатурян Балет«Цибулино»фрагменти
- Пригадай, що таке балет.
- Як музика відтворила характери дійових осіб казки?
- Розучіть пісню "Ходить гарбуз по городу"
- Проплескайте ритм. Великі овочі-довгі ноти(та),
маленькі - короткі ноти(ті)
Гарного дня!
Завдання 2-А на 13.09
Тема уроку: Здрастуй,рідна школо!
Перегляньте відеоурок
Розучіть пісню:
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=1ab298b7498b
До наступного уроку!
Завдання на 02.06
Перевірте свої знання. Опрацюйте презетацію, виконуйте всі завдання.
https://sway.office.com/61WDw0sGOh534ca3?ref=Link
Слава Україні!
Завдання на 26.05
Тема урок: Мистецька подорож до Європи.
Опрацюйте відеоурок, виконуйте всі його завдання.
Завдання на 19.05
Тема уроку: Рекламуємо красиве і корисне
Опрацюйте відеоурок, виконуйте всі його завдання.
Все буде Україна!
Завдання на 12.05
Тема уроку: Мандрівка рідним краєм.
Опрацюйте відеоурок
Все буде Україна!
Завдання на 05.05
Тема уроку: Зустрічаємо літо
Пригадаємо!
Що таке симфонія?
З яких частин складається симфонія?
Хто виконує симфонію?
Хто керує симфонічним оркестром?
У якому темпі має звучати її перша частина?
У країні Музики шанують багатьох композиторів. Сьогодні ми послухаємо
симфонію Вольфганга Амадея Моцарта.
Перегляньте відеоматеріал.
В.-А. Моцарт. Симфонія № 40 соль-мінор. Перша частина (фрагмент)
Уявіть себе диригентами оркестру. Передайте уявною диригентською
паличкою характер щойно прослуханої музики.
Доберіть до неї слова-характеристики:
стрімка, радісна, повільна, мажорна, сумна, мінорна, замріяна
Розучіть пісню
муз. і сл. Н.Май «Промінчик»
Складіть пазли (портрет В.А. Моцарта)
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=007f481c1570
Музику якого композитора ми сьогодні слухали?
Чи хотіли б ви уміти так грати і складати музику як Моцарт?
Завдання на 28.04
Тема. Зустрічаємо літо
Сьогодні ми послухаємо великий музичний твір — симфонію.
Зазвичай вона складається з чотирьох частин. Кожна з них звучить у
різному темпі: швидкому, повільному, помірному і знову у швидкому.
Перегляньте відеоматеріал
Ф. – Й. Гайдн – Л. Моцарт – Е. Ангерер «Симфонія
іграшок» («Дитяча симфонія»)
«Симфонія іграшок» або «Дитяча симфонія» - оригінальний жартівливий камерний твір. Авторство приписувалось Йозефу Гайдну, проте частина дослідників вважають автором Леопольда Моцарта. Також існує думка, що її автор - австрійський чернець-
бенедиктинець Едмунд Ангерер (1740-1794). Окрім струнного оркестру в симфонії використовуються дитячі іграшкові інструменти - зозуля, барабан, тріскачка, труба, трикутник.
Поміркуйте, чому цей твір отримав таку назву.
Розучіть пісню:
муз. і сл. Н.Май «Промінчик»
Пригадайте, що таке симфонія?
Звучання яких інструментів ви чули сьогодні?
Який настрій вам створила пісенька про сонячний промінчик?
Все неодмінно буде Україна!
Завдання на 21.04
Тема. Зустрічаємо літо
Буває, що влітку в ясний день іде теплий дощик. Композитор Антоніо Вівальді третю частину концерту «Літо» назвав «Гроза».
Послухайте музику:
А. Вівальді. Пори року. Концерт № 2 «Літо».Частина 3. «Гроза».
У якому темпі звучав твір?
Чи змінювалася його динаміка?
Музична партія — це нотний текст, що виконує окремий музикант в оркестрі.
Послухайте українську народну пісню «Іди, іди, дощику…»
Рухами імітуйте крапельки дощу.
Перегляньте мультфільм.«Іди, іди, дощику…»
Вам сподобався наш «дощовий» урок?
Пригадайте, які музичні твори розповіли нам про дощик?
Все неодмінно буде Україна!
Завдання на 14.04
Тема. Зустрічаємо літо.
Як ви любите проводити свій вільний час? Грати із друзями в
комп’ютерні ігри, займатися спортом чи дивитися телевізор?
Сьогодні ми з вами вирушимо до філармонії на концерт — слухатимемо
музику.
Філармонія — це концертне приміщення, у якому виконують музику.
У концерті може звучати різна музика: інструментальна й вокальна.
Слово концерт означає «змагання». У великому музичному творі з такою
назвою соліст чи солістка і оркестр ніби змагаються одне з одним.
Концерт зазвичай складається із трьох частин:
перша частина - швидка
друга частина - повільна
третя частина - дуже швидка
1.Сприймання музики.
Перегляньте відеоматеріал.
А. Вівальді. Пори року. Концерт № 2 «Літо». Частина 1 (фрагмент)
А. Вівальді. Пори року. Концерт № 2 «Літо». Частина 2 (фрагмент)
Які музичні інструменти «змагаються» в цьому концерті?
Який характер його музики?
У якому темпі виконано першу і другу частини концерту?
Виберіть слова, що характеризують музику за типом.
ТЕМП - швидкий, повільний
ДИНАМІКА - гучно, тихо
РИТМ - стрибкоподібний, плавний
ЛАД - мажор, мінор
Розучіть пісню
«Рушничок», муз. А. Олєйнікової , сл. Є. Левченко
Пригадайте, як називається концертне приміщення, у якому виконують музику?
Що означає слово концерт?
З яких частин зазвичай складається концерт?
Чи сподобалась вам зустріч з музикою?
Все буде Україна!
Завдання на 07.04
Тема уроку: Чарівні перетворення
Симфонічна казка триває!
– Давайте пригадаємо героїв, про яких ми дізналися на минулих уроках? (Петрик, Пташка, Качка, Киця).
Сьогодні ми познайомимося з іншими героями, про яких розкажуть музичні інструменти, що мають різні тембри.
– Що означає термін «тембр»?
Тембр – відтінок або «забарвлення» музичного звуку.
Тему Дідуся виконує музичний інструмент фагот. Фагот – це дерев’яний духовий інструмент, винайдений 1539 року.
Злого Вовка композитор довірив озвучувати музичному інструменту валторна, ми почуємо відразу три валторни.
Пропоную познайомитись із піснею та заспівати її.
Завдання на 31.03
Тема уроку: Чарівні перетворення
Опрацюйте відеоурок, виконуйте всі його завдання.
Слава Україні!
Завдання на 24.03
Тема :Чарівні перетворення
Опрацюйте відеурок за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=Jnk6ut_1le8
Продовжіть розучування пісні:
Миру Україні!
Завдання на 17.03
Тема. Цікава анімація
Сьогодні
на вас чекає зустріч з одним хлопчиком, який… краще самі подивіться і поміркуйте,
чи не схожі ви на Петрика з мультфільму?
1.Сприймання музики.
Перегляд відеоматеріалу. М/ф «Як Петрик
П’яточкін слоників рахував».
Музика В. Бистрякова, вірші О. Вратарьова.
v Як композитор передав характер
Петрика?
v Як звучала музика: швидко чи
повільно?
v Який настрій вона у вас
викликала?
v Чи можна назвати цей мультфільм мюзиклом?
Розучіть пісню
Миру нам усім!
Все буде Україна!
Коментарі
Дописати коментар